Ik heb hier mijn droombaan kunnen krijgen en we hebben het geluk dat we ook op het bedrijf mogen wonen, zelfs vriendlief mag mee

Ik ga hier met paarden werken dus Beer zal moeten leren dat dit geen grote honden zijn waar je mee kan spelen maar grote paarden die harde klappen uit kunnen delen. Ik hoop dat hij het niet via de harde leerweg hoeft te ontdekken dat ze gevaarlijk kunnen zijn. Ik heb de laatste tijd veel geoefend dat hij bij me blijft als hij los is (afgezien van de rondjes bos waar hij lekker zijn gang mag gaan qua spelen) en dat gaat vrij goed.
Misschien de eerste periode aan een lijn vast op het erf.
Afgezien van het feit dat het baasje ook aan het werk moet, wordt het voor Beer natuurlijk reuze leuk daar in de vrije natuur! Er zijn prachtige bossen waar je uren in kunt wandelen en ik ben van plan om alle mooie plekjes met hem te gaan ontdekken

Als er toevallig mensen hier op het forum zijn die daar in de buurt wonen lijkt het me erg leuk een keer samen te gaan wandelen

Komend weekend gaan we wat spullen overbrengen en maandag mag ik aan de slag. Heb er heel veel zin in