Zyva krijgt altijd KVV en af en toe wat Barf dingetjes zoals bijv zalmkoppen etc. Nu is het zo dat ze ineens de zalmkoppen niet meer eet, zo raar, ze eet deze al jaren, en altijd met veel smaak en nu ineens haalt ze haar neus er voor op en laat ze ze liggen. Heeft een van jullie honden dit ook wel eens gedaan?
Toch raar dat ze het in eens niet meer lust! Zit ik dan met net 6 gekochte zalmkoppen!!! Ik vind het ook wel jammer dat ze ze niet meer lust, ze kon er echt zo heerlijk van genieten en ik kon er altijd makkelijk aan komen. Ik probeer het over een paar wekjes nog eens te geven, wie weet!
Ik had ook nog in de vriezer, ik kon er ook makkelijk en gratis aankomen.
Ze hebben heel lang in de vriezer gelegen, uiteindelijk iemand anders honden er een plezier mee kunnen doen.
Heb jij nog wel eens een zalmkop geprobeerd of niet meer? Misschien dat er iets mis is met deze lichting koppen zat ik te denken (of te hopen haha) en lust ze de volgende lichting wel weer.
ivm onze verhuizing van het weekend de vriezer leeg gehaald en daar kwam ik dus nog 5 zalmkoppen tegen. Ik vind het nog steeds zonde, maar ja, toch maar in de vuilniszak gestopt voor de stort. Eentje achter gehouden om het toch nog eeeeeen keertje te proberen. Wat denk je? Ze vreet 'm gewoon heel smakelijk op. Je zou haar toch wat!! En de rest ligt inmiddels op de stort, tutje!!!