Ik weet het; dat moet ik niet doen, want dat voelt de hond.
Maar toen ik eenmaal zag hoeveel honden losliepen dacht ik: oooohhh, dan valt die van mij ook niet op hihihi
En het ging hartstikke goed! Hij heeft van het begin tot het einde losgelopen en hij hield ons goed in de gaten. Tussendoor natuurlijk nog met zo'n beetje elke hond gespeeld en even iedereen gedag gezegd. Poeh hee en dat wáren veel mensen hihihihi
Kleine smet op de dag was dat Indy met een hond dolde en ze begonnen allebei te blaffen ( de meningen zijn verdeeld welke hond als eerste begon, ook al is dat niet heel belangrijk). Vervolgens doken er 4 mensen uit dat gezelschap op indy "om hun hond te beschermen". En terloops werd er ook nog even een flinke schop uitgedeeld, "want die hond was agressief".
Ik heb even héél duidelijk gemaakt dat er géén hond geschopt gaat worden en al helemaal niet die van mij!!!!! BEN JIJ GEK!!!!
Enfin, verder ging het hartstikke goed; hij kwam wanneer ik fluit als ie iets te ver weg ging en hij hield oins goed in de gaten. En op de momenten dat ik af en toe een commando gaf (uteraard gevolgd door een beloning) heeft hij ook alle keren geluisterd!
Ik ben TROTS op mn mannetje!!!!!