vuurwerk

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
flamingo
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

vuurwerk

Ongelezen bericht door flamingo »

Ik was gewoon even benieuwd hoe jullie honden het vuurwerk doorstaan hadden. Hier redelijk weinig vuurwerk gelukkig. Ja vooral in de verte. Hij reageerde alleen even door steeds op te kijken bij en kaal toen de overburen vuurwerk af gingen steken. Verder gelukkig weinig. Wel had hij en onrustige nacht daarna, dus blijkbaar ging hij gaat toen verwerken.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

hier 3 honden die niet bang zijn alleen Quinty gaat bij extreme knallen blaffen maar lekker de gordijnen dicht en dan gaat het redelijk maar gelukkig geen stres
Happy New Year
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Mijn honden hebben nergens last van. Mijn pup van 12 weken heeft zelfs eventjes buiten naar het vuurwerk staan kijken. Ze gaf er niets om. Ze vond de restanten leuker om mee te spelen :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

Hier 2 honden (en katten) die heerlijk op de bank lagen te pitten ....
Moest ze gewoon wakker maken om ze een gelukkig nieuwjaar te wensen :roll:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Haasje
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Haasje »

Allebei de eerste x O&N en hier in de wijk wordt aardig wat afgestoken. Kismo was superrelaxed. Hij heeft een beetje naar buiten gekeken, geslapen en hij trok zich niets aan van Charlie. Die was volledig in paniek maar dat wisten we van tevoren dus daar zijn we de hele avond/nacht bij gebleven.
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
Mariska
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Mariska »

Bowie is met vuurwerk afsteken mee naar buiten geweest. Hij vond alle mensen interessant en keek rustig naar het geknal. Zelfs met het carbidschieten van de buren gaf hij geen krimp. Heerlijk :) onze vorige hond was wel bang maar Bowie gelukkig niet
Afbeelding
Nancy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nancy »

Gewoon de hele dag onze rondjes kunnen doen en eentje extra toen het aan het einde van de middag wat harder tekeer ging: ondanks het geknal doen wij gewoon ons ding was de boodschap.
Hier was het best een slagveld, enorme knallen en fluiters, maar uiterst geboeid naar buiten staan kijken allebei, Jonas wat afwachtender dan Joris, maar verder niet bang. Hoe harder de knal, hoe harder Joris ging kwispelen. Raar beest.
Vannacht verder gewoon lekker geslapen, vanmorgen wel enorm hyper en keihard gespeeld samen, maar nu liggen ze heerlijk te slapen weer.

Alles weer normaal vanaf vandaag. Best fijn :)
Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Noah/Bruce »

We hebben om 23.40 nog gauw ff het laatste rondje gedaan, de honden gaven geen krimp, Bruce vond al die kleurtjes in de lucht wel leuk, hij zat tenminste constant naar boven te kijken, Noah geeft helemaal nergens om, heerlijk.

Ik moet ook zeggen dat ik nog nooit een hond heb gehad die bang was voor vuurwerk , lijkt me vreselijk.

Voor iedereen trouwens nog een goed,gezond en diervriendelijk 2014
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN
roelien

Ongelezen bericht door roelien »

Hier ook geen centje pijn, en er waren flinke knallen, omdat ze van boven de flat 'vuurwerk' naar beneden gooiden en voor ons raam ontploften.
Kong gegeven en keek niet op of om.

Ben wel al bij 4 vuurwerkshows geweest om te trainen.
Ken een hond die wel bang is, en dat lijkt me een drama om te hebben.
Carlijn
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Carlijn »

Nou die van ons is bang. Gedurende de avond ging t erg goed eigenlijk... kachel aan en ontspannen... hondje aan de voeten. Niet slecht... maar om rwaalf uur.? Paniek . Blinde angst. Mega knallen en flitsen. Iedereen gaat ineens staan. En kids naar buiten....de stress zat ergoed voor haar in. Ik ben als laatste naar buiten gegaan en heb goed afgesloten. Toen we allemaal weer rustig zaten... werd ze weer ontspanneder... vanochtend een opgeluchte enthousiaste hond..... ze had duidelijk goed geslapen en wou graag spelen. Net lekker gewandeld..... ze ligt eindelijk weer rustig in haar eigen mand.... en al met al... blij.... want t ging veel beter dan vorig jaar...
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Bruce heeft nergens last van gehad. Overdag ging het goed, hij liep gewoon lekker te lopen. Voor de rest lekker geslapen. Vorig jaar (zijn eerste oud en nieuw) was hij niet bang, maar hij blafte en gromde wel tegen de flitsen. En dit jaar helemaal niks, hij heeft nog door het raam mee naar buiten gekeken :)
:bruinpootje: Bruce (Messi van Budiliumhof) 23-01-2012
Binno
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Binno »

hier was het een verademing
na jarenlang met Binno een hond te hebben gehad die bij vuurwerk (en onweer) enorm bang was en zielig in een hoekje ergens wegkroop
zag ik nu een rustige Moos die gewoon op de zetel lag en totaal niet onder de indruk was van het geknal,
ik ben best trots op mijn manneke :klasse:
Afbeelding

Afbeelding Wood Fen Moos °23-03-2013
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Lex vond de 6 volwassenen, 4 kinderen en de lekkere hapjes op tafel zo vreselijk leuk en gezellig, dat hij de hele avond enthousiast als een hyper-zeehond stond te keffen en te bleren :shock: Ach ja, zo heeft hij het vuurwerkgeweld gemist omdat hij zelf zoveel herrie maakte.. Hij leek wel een Gillende Keukenmeid :? :banaan: :gekkebek:
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
fieke
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door fieke »

Susan78 schreef:Lex vond de 6 volwassenen, 4 kinderen en de lekkere hapjes op tafel zo vreselijk leuk en gezellig, dat hij de hele avond enthousiast als een hyper-zeehond stond te keffen en te bleren :shock: Ach ja, zo heeft hij het vuurwerkgeweld gemist omdat hij zelf zoveel herrie maakte.. Hij leek wel een Gillende Keukenmeid :? :banaan: :gekkebek:
:D hier ook, met als klapper om 00.00 uur toen we heel even naar buiten gingen, heeft meneer zich uitgeleefd aan de tafel :D
Weg bakje met roggebrood en kaas :shock: je had hem moeten zien eten :lol:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

geen problemen hier, pom was lekker gaan wandelen overdag met een groep honden (en mij erbij natuurlijk) en heb haar om kwart voor 12 een kauwbot gegeven. Ze is er tot 1 uur mee bezig geweest en heeft het hele vuurwerk niet meegekregen geloof ik. Overigens was het zonder kauwbot ook wel goed gegaan denk ik, maar ach.. zo was ze zeker lekker afgeleid..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie