eerste keer loops worden
-
- Snuffelneus
eerste keer loops worden
Onze pup is nu 8,5 maand oud en de kans dat ze loops gaat worden gaat er nu aan komen... nu lees je veel op internet hoe je het kan herkennen maar ik vroeg me af hoe jullie erlangen daarin zijn.....
Je leest dat hun gedrag veranderd... maar waarin dan?
Tis een pup en die is nu zo wie zo aan het pureren en elke dag is al anders bij der... haha
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.. tis mijn eerste hond dus heb het nog nooit mee gemaakt
al vast bedankt!!
Je leest dat hun gedrag veranderd... maar waarin dan?
Tis een pup en die is nu zo wie zo aan het pureren en elke dag is al anders bij der... haha
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen.. tis mijn eerste hond dus heb het nog nooit mee gemaakt
al vast bedankt!!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Middelgrote hondenneus
Wanneer het zo ver is, heb je dat echt wel door. 
Gezwollen uitwendige geslachtsorganen en druppeltjes bloed op de vloer zijn de belangrijkste kenmerken (al houden sommige teefjes zich erg schoon!). Het gedrag kan inderdaad ook veranderen, maar dat hoeft niet.
Balou is op het moment voor het eerst loops en zij gedraagt zich wel degelijk anders dan normaal, al kan ik dit niet precies omschrijven. Verder snuffelt ze tijdens het wandelen nog meer dan normaal.

Gezwollen uitwendige geslachtsorganen en druppeltjes bloed op de vloer zijn de belangrijkste kenmerken (al houden sommige teefjes zich erg schoon!). Het gedrag kan inderdaad ook veranderen, maar dat hoeft niet.
Balou is op het moment voor het eerst loops en zij gedraagt zich wel degelijk anders dan normaal, al kan ik dit niet precies omschrijven. Verder snuffelt ze tijdens het wandelen nog meer dan normaal.

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Erelid
Zoals mijn voorgangers al schreven, merk je het vanzelf
De vulva die opzwelt en aan de druppeltjes bloed. Simba voelde zich "zielig" 

groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)