Wij zijn overgestapt naar andere KVV. Het gebeurde iets te vaak dat bij lotgering de bestellingen kapot aankwamen. we hebben zelfs al een paar keer half volle pakketjes gekregen. Daardoor zat de vriezer elke keer onder het bloed, te vies voor woorden. Dus op zoek naar iets anders.
In Rijsbergen (vlakbij ons) zit Natural Paws, zij kunnen veel verschillende KVV's leveren. Ik heb voor proef, kiezebrink en tammenga meegekregen en dat beviel wel goed bij Bob. Ik wil nu een volledige bestelling doen en dan zorgen dat ik genoeg afwisseling heb. heb nu:
Darf Eko natuur (10K)
Kiezebrink rund/kip (2K)
Kiezebrink kip (2k)
Kiezebrink eend (2k)
Tammenga Compleet (2k)
Tammenga Geit/Rund/Kip (2k)
Tammenga Lam/Rund/Kip (2k)
Tammenga kalkoen/Rund/Lam (2k)
Petfish zalm (2k)
Petfish makreel (2k)
Kiezebrink gemalen runderpens (3K)
12 zalmkoppen.
Is dit genoeg variatie?
Nieuw voer
-
Muiske
- Grote hondenneus

Nieuw voer
-
roef
- Speurneus

wat zit er in de darf eco en is dat compleet? en de Tammenga compleet welke diersoorten zitten daar in?
ik kom nu op 6 diersoorten en 2 vissoorten dus qua variatie is dat mooi,ik zou persoonlijk ook nog een wildvariatie toevoegen omdat in kip en koe wel veel AB zit.(maar dat is mijn mening he)
je voert ook complete versies en de kans dat Bob dan te korten oploopt is dan erg klein als je die versies meerdere keren per week voert. maar omdat je toch al varieerd in merken en diersoorten is die kans al klein
eet smakelijk Bob!!
ik kom nu op 6 diersoorten en 2 vissoorten dus qua variatie is dat mooi,ik zou persoonlijk ook nog een wildvariatie toevoegen omdat in kip en koe wel veel AB zit.(maar dat is mijn mening he)
je voert ook complete versies en de kans dat Bob dan te korten oploopt is dan erg klein als je die versies meerdere keren per week voert. maar omdat je toch al varieerd in merken en diersoorten is die kans al klein
eet smakelijk Bob!!
-
flamingo
- Kleine hondenneus