Vanmiddag gelijk lekker van een kluif kunnen genieten

Op de bank, op het nieuwe kleedje, lieve tut

Vanavond KVV in de Kong

En ook nog even poseren met de nieuwe halsband

Hahasbientje schreef: ahh de schat! maareh, haar halsband zit op zijn kopDaar zou ik echt niet tegenkunnen, neuroot als ik ben hahaha
Was ook het eerste waar mijn oog op viel.Terra5 schreef:Hahasbientje schreef: ahh de schat! maareh, haar halsband zit op zijn kopDaar zou ik echt niet tegenkunnen, neuroot als ik ben hahaha
Ik zag het ook toen ik de foto had geplaatst. Ik dacht nog even, zal ik de foto opnieuw plaatsen?? Maar nee, luiheid is het woord
*gauw teruggescrold*Bowie schreef:Was ook het eerste waar mijn oog op viel.Terra5 schreef:Hahasbientje schreef: ahh de schat! maareh, haar halsband zit op zijn kopDaar zou ik echt niet tegenkunnen, neuroot als ik ben hahaha
Ik zag het ook toen ik de foto had geplaatst. Ik dacht nog even, zal ik de foto opnieuw plaatsen?? Maar nee, luiheid is het woord
Ach Danouk heeft er zelf geen weet van.
Danouk mocht wel even extra verwend wordenWil enCo schreef: *gauw teruggescrold*![]()
maar zo dan, waar is dit tenbate van? is ze jarig ,of had vrouwtje gewoon eens zin om heur hondje te verwennen?![]()