Vandaag ging ik ze weer halen en ze waren nog heerlijk aan het spelen. Bij teruglopen naar binnen zag ik wel bloed aan de achterkant van Jonas' voorpoot. En een paar passen later ook bloed bij de achterpoot van Joris

Binnen goed gekeken, goed schoongemaakt en het leek wel ok. Verbandje erom, man gebeld voor de zekerheid, maar de hondjes lagen heerlijk tevreden te knorren in de bench, hij kon zo gauw niet naar huis komen en ik zat hier met 4 ukjes.
Toen hij thuis was samen nog eens goed gekeken: de snee van Jonas bloedde niet meer, maar week wel, dus toch maar even gebeld naar de dierenarts.
Kwart over 6 waren we daar, kwart voor 9 gingen we weer naar buiten: 2 honden onder narcose gehecht! Joris bleek dus bijna een kussen kwijt te zijn :O
In eerste instantie toen de dierenarts keek leek het wel mee te vallen, maar onder narcose bleek er veel meer schade te zijn dan op het eerste oog te zien was...

Samen wakker worden op een kleedje van de narcose...

En dan zo suf zijn dat je het gewoon goed vindt als je vriend bovenop je gaat zitten. En maar kwispelen!
We zijn al op inspectie geweest in de tuin en kunnen niet echt iets vinden. Maar voorlopig gaan ze er niet meer in!