Gefeliciteerd!!! Maika is ook een tijdje uit de bench 's nachts en nu ook overdag, maar vannacht is ze maar es begonnen aan t behang...... Beeeeeetje jammer;)
Ik vroeg mijn af hoe weet ik of mijn pup van 7,5 maand er ook aan toe is om 's nachts niet meer perse in de benche te slapen en hoe laat je hem daar aan wennen.
Er was alleen vanmorgen een kussentje gesneuveld haha..majaa als dat alles is.
Tjaaa Flamingo...dat is moeilijk te zeggen.....Ik voelde op een of andere manier aan dat het wel kon...
Wij hebben het gewoon geprobeerd, want eens moet ze het toch leren.
We hebben gewoon van de een op de andere nacht haar eruit gelaten. En ook nu als we werken zijn.
Overdag wel langzaam opgebouwd eerst 1 uur, toen 2 uur en nu al een hele ochtend...
Dan ga ik het ook maar eens proberen denk ik. Maar eerst het overdag maar wat uitbouwen. Nu gaat hij toch meestal snel even in de benche als je weg moet. Toch omdat je bang bent dat hij iets doet wat niet mag. Maar op zich heeft hij hier zelden wat gesloopt. Dus zou het eigenlijk wel moeten kunnen!
karing schreef:
Er was alleen vanmorgen een kussentje gesneuveld haha..majaa als dat alles.
Hou dit wel in de gaten. Wij hadden Bruce met 1 jaar uit de bench. Alleen begon hij toen de puntjes van de kussentjes eraf te bijten om vervolgens het hele kussen leeg te pluizen. Dit werd steeds erger. Toen hebben we hem weer terug in de bench gedaan. Met anderhalf jaar weer uit de bench en nu slaapt hij in de keuken.
karing schreef:
Ik ga de kussens ook vanaf nu wegleggen...
Handig.
Volgens mij vinden honden het erg leuk om kussens leeg te halen. Tarzan speelt in ieder geval graag met die pluizen. En als ik ze op ga ruimen neemt hij er zoveel mogelijk in zijn bek, zodat ik er niet bijkan.