Over 2 weken examen, waar nu mee verder???
-
flamingo
- Kleine hondenneus

Over 2 weken examen, waar nu mee verder???
Komende week proefexamen en de week daarna echt examen! Ik ben erg benieuwd hoe mijn kereltje het gaat doen, maar dat moet vast goed komen, daar maak ik mij zeker geen zorgen om! Op les gaat het namelijk super en hij zijn zelfs al dingen aan het uitbouwen die eigenlijk voor B zijn.
Maar nu mijn vraag waar zal ik mee verder gaan. Ik heb de keuze uit gehoorzaamheid B of Rally A. een combinatie van gehoorzaamheid met behendigheid. Het laatste lijkt mij wel erg leuk, zeker omdat Billy ook gek is op 'de toestellen' die we met de cursus soms gebruiken, door band springen, door de tunnel. En thuis zit hij geregeld op de aanhanger aangezien hij dan gewoon via de rijplaten omhoog loopt.
Maar nu mijn vraag waar zal ik mee verder gaan. Ik heb de keuze uit gehoorzaamheid B of Rally A. een combinatie van gehoorzaamheid met behendigheid. Het laatste lijkt mij wel erg leuk, zeker omdat Billy ook gek is op 'de toestellen' die we met de cursus soms gebruiken, door band springen, door de tunnel. En thuis zit hij geregeld op de aanhanger aangezien hij dan gewoon via de rijplaten omhoog loopt.
- karing
- Snuffelneus

Re: Over 2 weken examen, waar nu mee verder???
Rally A zal dan wel heel goed bij hem passen of zogezegd bij jullie
Succes met t maken van je keuze
Succes met t maken van je keuze
-
M_n_q_e
- Hele grote hondenneus

Ik doe geen van beide maar mij lijkt Rally A leuker.
Heb je niks aan, want wie ben ik...
Maar toch, ik zou die kiezen. Vind een van jullie er geen bal aan dan ga je toch lekker wat anders doen!
Heb je niks aan, want wie ben ik...
Maar toch, ik zou die kiezen. Vind een van jullie er geen bal aan dan ga je toch lekker wat anders doen!
-
floor
- Middelgrote hondenneus

Wat houd rally A in?

-
flamingo
- Kleine hondenneus

Wat Rally A precies inhoud weet ik niet maar het is een combinatie van gehoorzaamheid met behendigheid.
-
floor
- Middelgrote hondenneus

Dat klinkt heel leuk.flamingo schreef: Wat Rally A precies inhoud weet ik niet maar het is een combinatie van gehoorzaamheid met behendigheid.

-
Laboriginals
- Speurneus

- Contacteer:
Van Rally-A heb ik nog nooit gehoord, maar wel van Rally-O
Zie hier hun site: http://www.rally-o.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me hartstikke leuk om samen met je hond te doen
Hanneke
Lijkt me hartstikke leuk om samen met je hond te doen
Hanneke
-
flamingo
- Kleine hondenneus

Het is denk ik hetzelfde, maar dan heet het bij ons net wat anders.Laboriginals schreef: Van Rally-A heb ik nog nooit gehoord, maar wel van Rally-O![]()
Zie hier hun site: http://www.rally-o.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me hartstikke leuk om samen met je hond te doen![]()
Hanneke
-
fieke
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik heb met Bruce een soort van rally a gedaan, alleen hij vond het niet zo leuk. Dus wij zijn toen gewoon overgestapt op speuren. Misschien kun je eerst rally a proberen en als het niet leuk is gewoon overstappen.
-
flamingo
- Kleine hondenneus

Wij staan in ieder geval ook nog op de wachtlijst om deel te nemen aan jachttraining. Daar krijgen we eind maart/begin April meer over te horen. Hopelijk is er dan een plekje voor ons vrij, aangezien die er afgelopen seizoen niet was.
-
corretje
- Hele grote hondenneus

Dat rally A lijkt me ook wel erg leuk. Zeker als Billy de toestellen leuk vindt. Wij doen met Diezel jachttraining. Dat vind hij weer erg leuk. Maar dan moet je hond wel echt willen apporteren. Suc6 met het maken van je keuze