ik heb een vraagje;
ik mijn hond nu brokvoer,maar ik zou ook graag vers vlees willen geven of barfen.
alleen wij hebben geen plek in de vriezer daarvoor.
is er ook vlees in blikvoer vorm wat ook goed is.
wat op natuurlijke wijze is.
barfen,vers vlees
-
- Kleine hondenneus
-
- Middelgrote hondenneus
Re: barfen,vers vlees
Mijn honden barfen omdat ik dan 1) weet wat er in gaat en 2) omdat het goedkoper is dan goede KVV. Dus, ik denk dat het veel voordeliger is op de lange termijn, en dan hebben we het over ruim 10 jaar, om een grotere vriezer aan te schaffen. Dat is wat ik heb gedaan.
Groetjes, Linette
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
If I could be half the person my dog is, I'd be twice the human I am.
-
- Kleine hondenneus
Ik ben ook net begonnen ( eerst met KVV omdat ik bang ben het verkeerd te doen ) maar heb het voor elkaar gekregen om één la vrij te krijgen waarin ongeveer voor een week vlees kan. Van lotgering zit een verkooppunt bij mij aan de overkant waar ik 2x per week een bestelling kan ophalen en zo zijn er wel meer leveranciers die geen grote pakketten hebben maar wel betaalbaar zijn. Ik moest er ook even voor passen en meten omdat wij ook altijd een volle vriezer hebben ( een koelvries combi met 3 lades) maar het is gelukt! wie weet met wat schuiven en opruimen dat het jou ook lukt!
betreft je blikvoer, wat ik mijn zoektocht heb gevonden is alles wat langer houdbaar is niet vers ( klinkt logisch op zich) volgens mij is wel gevriesdroogd van K9 wat er enig sinds bij komt maar dat is super, super, super duur!!!!
betreft je blikvoer, wat ik mijn zoektocht heb gevonden is alles wat langer houdbaar is niet vers ( klinkt logisch op zich) volgens mij is wel gevriesdroogd van K9 wat er enig sinds bij komt maar dat is super, super, super duur!!!!

-
- Kleine hondenneus
Hier ook een zeer beperkte ruimte in de vriezer, die normaal overvol zal met brood en andere dingen. Nu gewoon 1 brood minder kopen en dus 1 keer extra naar de winkel (maar doe toch niet maar 1x in de week inkopen) en daardoor kan er mooi 1 doos voer in de vriezer waarmee ik ongeveer 1,5 week doe!

-
- Kleine hondenneus
Ik denk dat ik ook maar ga kijken of ik ruimte kan krijgen in de vriezer.
Ik kan vlakbij mij van alles krijgen van carnibest,haaks bard en lot gering dingen.
Mischien kan ik beginnen met 2keer in de week te barfen enzo.
Ik kan bij die man vast iedere week wel wat halen.
Morgen ga ik passen en meten in de vriezer dat ik toch iets kwijt kan.
Ik kan vlakbij mij van alles krijgen van carnibest,haaks bard en lot gering dingen.
Mischien kan ik beginnen met 2keer in de week te barfen enzo.
Ik kan bij die man vast iedere week wel wat halen.
Morgen ga ik passen en meten in de vriezer dat ik toch iets kwijt kan.