Eigenwijs!

Vragen over de opvoeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

Eigenwijs!

Ongelezen bericht door Loezz73 »

Zo hee, ik heb gisteren mijn eerste duurproef gehad met Sammie, nu 15 weken oud. Ze is nogal stelerig op het moment, mijn mooie pronkschaal met dennenappeltjes is geliefd. Gisteren had ze er dus weer eentje te pakken en zat er heerlijk op te knauwen. Toen heb ik de dennenappel opgeëist en ben er bij gaan zitten. Geprobeerd om duidelijk te maken dat die van mij was en dus niet meer weggepakt mocht worden. Zoals op de puppycursus aangeleerd met bv een bordje eten. Ik heb innerlijk slap van de lach :lol: gelegen. Wat een trukendoos heeft dat dametje. Echt ALLES werd uitgeprobeerd om bij de dennenappel te komen. Likken, knabbelen, omrollen, janken, keffen, zogenaamd aan de staart likken, aan de mat knagen...Uiteindelijk heeft het 35 minuten geduurd voordat ik mijn hand eraf had en Sammie besloot om toch iets anders te gaan doen. :klasse:
Toen ik een uur later in de keuken bezig was, ja hoor...je raadt het al. :?
:bruinpootje: Sammie (geboren 5-11-2013)
Wimbo
Snuffelneus
Snuffelneus

Re: Eigenwijs!

Ongelezen bericht door Wimbo »

't Zijn ook net mensen he..... (LOL) :twisted:
La, la, la, Labrador!!
Susan78
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Susan78 »

Oef... hardnekkig tiepje... 8)
:bruinkopje: Lex 27-02-2003 (overleden op 28-11-2014) voor altijd in ons hart..
:blondkopje: Joep (Wise Tails Lucky Boy) 21-05-2012
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

Ze houdt ons in iedere geval goed bezig. Ik vrees dat ik hier wel eens vaker langskom met mijn handen in het haar. Heb hier al veel adviezen voorbij zien komen, ook vaak tegenstrijdige...
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Je kunt jezelf het veel gemakkelijker maken. Pak de dingen waar ze echt niet aan mag komen voor een tijdje even weg. Je neemt dus wat prikkels weg, is voor jou ook veel prettiger. Als ze gewisseld heeft is ze veel minder bezig met willen kauwen op allerlei dingen. Dan zet je alles rustig aan weer terug.
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

'S Avonds als ze slaapt zet ik mijn schaal weer terug en gaan de kaarsjes aan en overdag staat ie toch maar op de kast. Maar dan heb ik ook nog een hoek vol speelgoed van mijn jongste zoon. Ik ben al aan het kijken naar zo'n harmonicahekwerk. Het jong kan geen bouwwerk meer laten staan, wel zo rustig als ik dan af en toe een hekje dicht kan trekken.
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Loezz73 schreef: 'S Avonds als ze slaapt zet ik mijn schaal weer terug en gaan de kaarsjes aan en overdag staat ie toch maar op de kast. Maar dan heb ik ook nog een hoek vol speelgoed van mijn jongste zoon. Ik ben al aan het kijken naar zo'n harmonicahekwerk. Het jong kan geen bouwwerk meer laten staan, wel zo rustig als ik dan af en toe een hekje dicht kan trekken.
Goed idee!!
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie