Diezel loopt sinds het weekend erg mank. Gister eind vd middag naar de DA geweest. Wat een bange poepie is hij zeg

Hij kroop achter zijn baasje en soms achter mij. hihi. We hebben eerst een tijdje over Kira gepraat met de DA. Omdat hun toen op vakantie waren toen we haar moesten laten inslapen.
Diezel moest op de tafel liggen. En dat is natuurlijk erg eng als ie naar boven gaat.

En toen hij op zijn zij gelegd werd verkrampte hij helemaal. ZO bang was ie. Dus ik hem lekker gemasseerd zodat de DA zijn poot kon onderzoeken. Het zit in zijn voet. Ik dacht schouder omdat als hij loopt helemaal naar voren gaat hangen.
Nu 2 weken rust en ik had nog van Kira novacam. Maar die rust.......... Dat is wel moeilijk voor hem hoor. Hij loopt aan de riem nu verplicht en hele kleine stukjes. Maar het liefste gaat ie naar het bos

. Rustig aan doen doet ie niet. Komt rennend op je af met een speeltje als je thuis komt. Maar hoe hou ik hem rustig. Pak het speeltje dan wel af en zeg dat het klaar is en probeer hem te stoppen, maar echt suc6 is dat niet. Als hij gaat plassen gooit ie af en toe ook zijn beide achterpoten in de lucht en steunt hij dus op zijn zere voorpoot.
Ze zijn wel heel hard voor hun eigen en heeft een hoge pijngrens lijkt het wel. Iemand tips....
groetjes Corine