Kluns inc.

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Fleures
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Kluns inc.

Ongelezen bericht door Fleures »

Ik zit in de trein naar huis en zie een heerlijk zandduin waar Maika wel raad mee zou weten. Ik snuffel wat op t forum om de tijd te doden en denk aan het warme welkom dat me thuis te wachten staat. Van t een komt t ander en voor ik t weet giechel ik hardop omdat ik voor me zie hoe Maika blij door de gang huppelt of buiten, achterom kijkend naar mij zo van "zie je wel hoe leuk ik ben?!", en zo vervolgens finaal tegen een paal of muur aan knalt. Als ik dan begin te lachen komt ze nog tegen me op springen ook, alsof ze t zelf ook hilarisch vindt. Of bijvoorbeeld dat ze ZO enthousiast was voor ons bezoek aan het hondenveld, dat ze de garage inrent en zich naar de kofferbak lanceert..... die nog dicht is. KLAP vol met dr snufferd en alles wat eraan vastzit tegen de auto. De krassen staan er nog in. Of zich op de bank zo asociaal overdreven uitstrekken dat ze gewoon van de bank af rolt. Dit zijn maar enkele voorbeelden maar ik mag wel stellen dat Maika een behoorlijke kluns is. Hoe zit dat bij jullie? Wat is het klunzigste wat je jou lab ooit hebt zien doen?
:bruinpootje: Maika 01-03-2013
LSNNE
Snuffelneus
Snuffelneus

Re: Kluns inc.

Ongelezen bericht door LSNNE »

Ik denk dat ik helaas klunziger ben dan onze dol enthousiaste stuiterbal :oops:
Max 23-02-2013 :blondpootje:
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door Loezz73 »

Of driedubbele salto's bij pogingen om een bal bij te houden. Of bijna het vrouwtje in een driedubbele flikflak omdat hondlief door mijn benen heen sprint tijdens een stukje samen rennen. Enz enz... :oops2:
:bruinpootje: Sammie (geboren 5-11-2013)
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Mijn eerste hond Zero werd helemaal wild toen er een keer sneeuw lag. Ja wel, hij gleed uit en knalde tegen een boom aan met zijn kop. Hij schudde eens wat maar was daarna wel een stuk voorzichtiger.

En Spirit kan er ook wat van. Na het zwemmen mag hij heel graag liggen rollen in het gras. Maar soms is de kant wat hoger en als je dan gaat liggen rollen glijd je zo op je rug het water weer in.
Helemaal koppie onder :lol: :lol:
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door michelle1301 »

Blaz rende laatst vol tegen een muur op. Zo druk was hij aan het spelen met zijn knuffelbeer.

Maar ik heb al meerdere keren bijna vlak gelegen doordat er een labrador en een mechelaar tegen mijn knieholtes aanknalde :lol:
Concieta
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Concieta »

We hebben gewoon allemaal onze hond de verkeerde naam gegeven, of de rasnaam is verkeerd. Ze zouden Leo moeten heten. Lomp en onbehouwen 8)
Afbeelding
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Loezz73 schreef: Of driedubbele salto's bij pogingen om een bal bij te houden. Of bijna het vrouwtje in een driedubbele flikflak omdat hondlief door mijn benen heen sprint tijdens een stukje samen rennen. Enz enz... :oops2:
Driedubbele salto's bij een hondje van 3 maanden zou ik toch maar proberen te voorkomen.
Ze zijn nog zo kwetsbaar op hun gewrichten (ellebogen en heupen).
karing
Snuffelneus
Snuffelneus

Ongelezen bericht door karing »

Hahahahahaha geweldig om te lezen.
Hier nog zo'n heerlijke kluns!!!
Tegen paal aanlopen, van de bank afvallen, over eigen poten vallen, tegen vrouwtje aanlopen etcetc....
Leuk he die labjes van ons!!!
jeltje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door jeltje »

Uhm ik heb dan denk ik een uitzondering op de regel, ik kan echt niet zeggen dat Zyva een kluns is!
michelle1301
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door michelle1301 »

Blaz zit graag op de bankleuning. Maar laatst ging hij iets te ver naar achteren zitten. Moet erbij zeggen dat die actie ook niet goed voor mijn hart was!
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

Driedubbele salto's zitten gelukkig niet in het dagelijks repertoire van onze dame, dus geen zorgen hoor. IK probeer me braaf aan alle adviezen en tips te houden, helaas heeft pupsel daar niet altijd een boodschap aan.
Loezz73
Snuffelneus
Snuffelneus

Ooooooowwwww...nu snap ik die citeerbutton rechts...handig :mrgreen:
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

Lara die als pup aan het rennen was en niet doorhad dat kroos iets anders was dan gras :D . Ze was heel verbaasd toen ze ineens kopje onder ging.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
HennyH
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door HennyH »

Ik zou mezelf trouwens beter als kluns kunnen aanmerken. Ik heb toch zwaar gekneusde ribben gehad door Spirit, ik moest aan de diclofenac om de pijn wat te kunnen verdragen.

Wat je dus vooral niet moet doen als je je hond aan een 10 m. lange lijn hebt omdat hij steeds wegrent naar andere leuke hondjes is die lijn om je lijf vastmaken.

Ook niet als er allemaal blubber ligt. En al helemaal niet als er verderop een leuk hondje is gezien door jouw hond en dan de lijn om je hand wikkelen met de bedoeling de hond terug te trekken die al een aanloop heeft genomen. En als die hond dan bijna 40 kg. is, ja, dan ga je gewoon. Eerst die ruk aan je arm zodat je al je ribben uit elkaar voelt scheuren, dan val je op je knieën en dan jawel, met je gezicht in de blubber. Dan is niet alleen de lijn vies geworden maar jij ook..... :shock: :cry:

Gelukkig was er hulp in de buurt en die heeft me letterlijk ontzet want al die tijd dat ik lag was Spirit bij dat leuke hondje en denk je dat hij om zijn gevallen vrouwtje dacht :twisted: Nee, hoor. Dat drong helemaal niet tot hem door wat hij mij had aangedaan..... :wink: Gelukkig houd ik nog steeds heel veel van mijn grote brute vent! :D
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit
Plaats reactie