Al even meelees en reageer hier op het forum.....
Zou ik graag van jullie willen weten,
wanneer er een clubmatch is of gezellig clubdag?
Een praatje met liefhebbers en fokkers kan mijn kennis weer vergroten

Volgens mij is de Clubmatch van de NLV op 14 september gewoon in Bennekom. Almere was vorig jaar en dat was toen een regionale Clubmatch. Maar ik kan me ook vergissen hoor.sbientje schreef: en dan in september van allebei de grote clubmatch..
die van de NLV op 14 september, volgens hun agenda in Almere
die van de LKN op 21 september, kon de locatie zo snel niet vinden![]()
nee dat is volgens mij niet zo,het is nu 1 juni al in bennekom toch? Nou ja, ik weet het ook niet, in hun agenda staat almere, wie weet is het zo goed bevallenNetty schreef:Volgens mij is de Clubmatch van de NLV op 14 september gewoon in Bennekom. Almere was vorig jaar en dat was toen een regionale Clubmatch. Maar ik kan me ook vergissen hoor.sbientje schreef: en dan in september van allebei de grote clubmatch..
Das de agenda van 2013sbientje schreef:nee dat is volgens mij niet zo,het is nu 1 juni al in bennekom toch? Nou ja, ik weet het ook niet, in hun agenda staat almere, wie weet is het zo goed bevallenNetty schreef:Volgens mij is de Clubmatch van de NLV op 14 september gewoon in Bennekom. Almere was vorig jaar en dat was toen een regionale Clubmatch. Maar ik kan me ook vergissen hoor.sbientje schreef: en dan in september van allebei de grote clubmatch..
sbientje schreef: https://www.nlv.nu/agenda , maar jullie hebben vast gelijk![]()