farmfood antlers ervaring?
-
perelaar
- Middelgrote hondenneus

farmfood antlers ervaring?
Ik lees net op een ander forum dat verschillende honden tanden gebroken hebben op farmfood antlers. Zelf heb ik ze nog niet gegeven (vind ze te duur), maar hoe zit het bij jullie? Ik weet dat verschillende eigenaren hier antlers geven. Hebben jullie problemen gehad, of is het een storm in een glas water?
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<
Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
- Romke
- Grote hondenneus

Re: farmfood antlers ervaring?
Ik heb er geen enkel probleem mee, nou ja.... mijn hond dan...
Weet wel dat de meningen er nogal over verschillen
Weet wel dat de meningen er nogal over verschillen
-
Dinie
- Speurneus

Ik heb er, lange tijd geleden, een gekregen van de eigenaar van de dierenspeciaalzaak waar ik al mijn hondenbenodigdheden koop.
Yara doet er zeer weinig mee ofwel ze vindt er niks aan. De antler ligt in de tuin te vallen en wordt af en toe gebruikt (lees: verplaatst).
Ik ben blij dat ik hem gekregen heb. Als ik hem gekocht had zou ik spijt hebben van de uitgave.
Kortom: hier geen ervaring met afgebroken tanden o.i.d. Maar ja, dat kan ook niet als hij niet gebruikt wordt.
Yara doet er zeer weinig mee ofwel ze vindt er niks aan. De antler ligt in de tuin te vallen en wordt af en toe gebruikt (lees: verplaatst).
Ik ben blij dat ik hem gekregen heb. Als ik hem gekocht had zou ik spijt hebben van de uitgave.
Kortom: hier geen ervaring met afgebroken tanden o.i.d. Maar ja, dat kan ook niet als hij niet gebruikt wordt.
-
Nancy
- Middelgrote hondenneus

Hier wordt er goed op geknaagd. Ze zijn inderdaad prijzig, maar dan heb je ook wat: ze doen er maanden mee en zijn er, met tussenpozen, veel mee bezig.
Als ze ze een tijdje links laten liggen leg ik ze, op aanraden van de dierenwinkelmeneer, een nachtje in het koude water. Het merg is daardoor beter te ruiken voor ze.
Slijtage aan de tanden zie ik niet en we kopen er ongeveer 4 per jaar...
Als ze ze een tijdje links laten liggen leg ik ze, op aanraden van de dierenwinkelmeneer, een nachtje in het koude water. Het merg is daardoor beter te ruiken voor ze.
Slijtage aan de tanden zie ik niet en we kopen er ongeveer 4 per jaar...
-
roef
- Speurneus

hier zijn ze er dol op,ze knagen er netjes op(eigenlijk schrapen)
ik haal ze na een half uur weg . soms vergeet ik ze en dan is het dolle pret als ze die dingen na een paar weken weer krijgen.
ik haal ze na een half uur weg . soms vergeet ik ze en dan is het dolle pret als ze die dingen na een paar weken weer krijgen.
-
Troy
- Snuffelneus

Ik heb er op het animal event een gekregen en hij heeft er in het begin wel wat op liggen kauwen, maar hij wordt vooral gebruikt om lekker te laten kletteren op de laminaat vloer als de baas rustig een filmpje zit te kijken. Werkt nog beter dan binnen voetballen met een lege petfles om de aandacht te krijgen, voor de rest doet ie er weinig anders mee

-
Captain Jack
- Kleine hondenneus

Vinden jullie dat aan of af te raden voor een pup die gaat gaan wisselen? Ik wilde vandaag 1 meenemen , maar de mevrouw van de winkel raadde dat af 
Groetjes, An en Captain Jack