Captain is een lieve pupperd, luister best goed voor 12 weken, het enige "probleem" is dat hij zo ongelofelijk happerig is. Nu in huis is dat geen ramp. Happen, dan eindigt de aandacht en ben ik weg. Houdt het niet op dan krijgt hij een time out

. Maar buitenshuis is het echt rot vervelend. Hij wil enkel in de tuin plassen, dus nergens anders. Nou moet hij weten, dacht ik in het begin, maar als hij nu moet plassen tijdens een rondje en dus niet kan omdat we niet in de tuin zijn, vliegt hij in je benen (echt ik heb geen enkele hele broek meer

. Vandaag een nieuwe aan omdat ik er met de oude begon uit te zien als een dakloze clochard, maar die is er na ons rondje van vanochtend dus ook weeral aan

). Heeft hij dorst (al heeft hij net gedronken voor we vertrokken)...zelfde scenario, dan vliegt hij in je benen. Heeft hij het warm? idem

. En dan sta je daar een grommende pup in je benen, gewoon omdat hij moet plassen en niet wil en ik heb dan eigenlijk geen flauw idee wat te doen?

Ik kan niet zomaar weglopen, dat gaat gewoon niet op straat uiteraard. Ik wil het uiteraard ook niet toelaten. Ik laat hem soms zitten en dan stopt hij tot hij daar voor beloond is, maar vanaf je weer een stap doet, begint het opnieuw. Maar wat doe ik dan? iemand de ultieme tip?