Sloom tijdens de loopsheid?
- Lynna2406
- Snuffelneus

Sloom tijdens de loopsheid?
Onze Mara van nu bijna 10 maanden is voor het eerst loops. We hebben nog weinig last van mannetjes honden en zelf toont ze ook nog weinig interesse. Maar ze is wel enorm sloom? Herkenbaar? Lopen vindt ze nog wel leuk, maar de rest van de dag wil ze eigenlijk helemaal niks....
- Romke
- Grote hondenneus

Re: Sloom tijdens de loopsheid?
Heel herkenbaar, zijn de hormonen. Niet druk om maken, wel lekker de dagelijkse wandelingen gevem
-
Fleures
- Middelgrote hondenneus

Inderdaad, herkenbaar. Dat verschilt natuurlijk per hond. Ik ken een teef die eigenlijk niet eens naar buiten wil als ze loops is. Leek zichzelf erg zielig te vinden en wilde alleen maar op de bank liggen. Bij onze vorige teef merkte je eigenlijk niks anders aan haar; ze was wat aanhankelijker. Maika is pas 1 keer loops geweest, maar die werd toen ook (binnenshuis) nog wat rustiger en aanhankelijker. Buiten was ze gewoon zichzelf.
-
Josje123
- Kleine hondenneus

Momenteel is Nova denk ik ook voor de eerste keer loops, maar dat merk ik vooral aan de reuen buiten.
Ik laat haar aangelijnd voor de zekerheid, maar toch wist er een hond die al 100 meter verderop was, zich toch bij zijn baasje te onttrekken en als een malle kwam hij naar Nova voor een gezellig onderonsje
Binnen merk ik er nog niet veel van, kan ook niet zeggen dat ze bijvoorbeeld het bij zichzelf allemaal overmatig schoon houdt....
Nova is vooral nog steeds hyper. Soms begint ze een beetje zachtjes en hoog te piepen, maar dat is dan ook alles.
Ik laat haar aangelijnd voor de zekerheid, maar toch wist er een hond die al 100 meter verderop was, zich toch bij zijn baasje te onttrekken en als een malle kwam hij naar Nova voor een gezellig onderonsje
Binnen merk ik er nog niet veel van, kan ook niet zeggen dat ze bijvoorbeeld het bij zichzelf allemaal overmatig schoon houdt....
Nova is vooral nog steeds hyper. Soms begint ze een beetje zachtjes en hoog te piepen, maar dat is dan ook alles.