Heb er al eens een topic over geplaatst
viewtopic.php?f=19&t=81865
Door de dierenarts is e.e..a uitgebreidt onderzocht en hij kan geen oorzaak vinden. Echter het gaat maar niet over.
Er zijn eigenlijk 2 "plasproblemen"
1 hij plast af en toe ( meestal in zijn slaap ) in huis Dit lijkt hem net zo te verbazen als ons. M.i. is hij dan gewoon heel diep in slaap en werken zijn sluitspieren wat minder goed meer ofzo
Verder heeft hij ook de neiging om de hele dag niet te drinken als hij alleen is ... als wij dan thuis komen lebbert hij heel zijn bak leeg.. met als gevolg dat hij 1,5 a 2 uur later zeeeer nodig en zeeeeeer veel en lang moet plassen. Ik sta echt voor paal met een hond die dan gerust 3 volle minuuten staat te plassen.
Hij komt dan wel " vertellen" dat hij moet door voor ons neus te gaan zitten en ons zeer indringend aan te kijken. Geaaid worden wil hij dan niet als we opstaan sprint hij naar de deur ondertussen herkennen we dit..

Als we niet thuis zijn houdt hij het gerust 8 uur droog zegmaar...
Het eerste ( in huis plassen is sporadisch)
het tweede in 1 x veel drinken en daarna heeeeel veel en heeel lang moeten plassen toch wel om de dag ondertussen. overigens haal ik nu zijn drinkensbak weg of ik doe hem niet zo vol en geef hem na een half uur weer wat bij dat lijkt een beetje te helpen
iemand die een helder idee hierover heeft ?