bezoek- avontuur..

Vragen over gedrag? Plaats ze hier.
kristies
Speurneus
Speurneus

bezoek- avontuur..

Ongelezen bericht door kristies »

Goed er kwam dus bezoek vandaag :orange4: Ik ben werkelijk dol op bezoek dus kwispelend stond ik als eerste bij de voordeur toen de bel ging..
Laaaat ze maar binnnen ik zal ze wel begroeten.. :feest2: :orange10:

maarrrr dit waren niet alleen maar leuke mensenvrienden .. nee hier was iets anders aan de hand.. er was nl een zwart wit kop kleiner dan mij nerveus springding bij :shock: en dat mormel begaf zich al vrij snel in mijn huis ... :mad:

Gelukkig ook gewoon ouderwets leuke mensenvriendjes erbij dus die heb ik welkom geheten.. maar dat springerige mormel ging niet weg..
Sterker nog hij besprong mij ... probeerde in mijn oren te happen en druk te doen... :?: wat moet je daar als respectable labrador nou mee ?

Dus .. wat heb ik gedaan...

Ik ben op mijn rug gaan liggen... en het springerige mormel heeft uitbereid mijn buik afgelikt en mijn oksels ... mijn oren ... alles eigenlijk.. PRIMA .. !!
Dat hebben we een paar uur volgehouden..
Ze zeggen dat wij vreemd zijn maar komop .. wie is er nou vreemd.
Ik heb wel toen dat wezen ook nog bij mijn vrouwtje aaien ging schooien gezorgt dat ik er met mijn kop tussen zat zodat ze MIJ aaide.. HEY wel mooi MIJN vrouwtje he..
Oh ja en ik heb een poging gedaan zijn brokken op te eten.. tja ik ben en blijf een labje..
Maar verder hebben wij ons prima vermaakt.. ik languit op mijn rug en mormel likken.

Nu denkt mijn vrouwtje echt dat ik gek ben .. maar hey medestander labjes zeg nou zelf... ik ben toch gewoon heel normaal ? :D Voor een labje dan :orange4:
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Re: bezoek- avontuur..

Ongelezen bericht door Muiske »

Nou chester.. Als jou achterneef vind ik echt wel dat jij dood normaal bent hoor. Dat is toch het normaalste om te doen, lekker op je rug liggen en je laten aflebberen!
Zeg maar snel tegen het vrouwtje dat ze zich niet zo druk moet maken :P
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
kristies
Speurneus
Speurneus

dank muiske.. ik voel me al een stuk normaler haha...
Muiske
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Muiske »

zou dit nu ook al zo'n "of the music forest" tikje zijn. Bob doet dit ook altijd :D
:bruinkopje: Bob, Take a chance of the Music forest. 02-03-2011
:blondkopje: Bram, Beautiful Balou, van het Florijntje 07-08-2015
kristies
Speurneus
Speurneus

haha ... wie weet.. :-)
Ik ken ook een of the music forestje die werkelijk NOOIT op zijn rug gaat liggen..
Dus ze doen het niet allemaal ...
Plaats reactie