welk speelgoed zou hij niet kapot maken??

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Lex

Ongelezen bericht door Lex »

Hier gaat ook alles kapot, behalve de touw ... Alleja ... tot vandaag :)
Van flessen is hij bang, maakt teveel geluid!
Hij heeft een rubberen bal met een belletje in... Dan springt hij ermee rond en laat hij het los ... dan is het precies een springbal ..
Dat maakt hij niet kapot. Veel te leuk dat belletje.

De fleecesjaal zal ik ook es proberen :)
bertha

kapot maken van speelgoed

Ongelezen bericht door bertha »

Ja hier heb ik er ook een die alles sloopt. inderdaad de flosstouwen gaan maar een dag mee. wat ik wel een groot succes vindt is de buss buddy.
is van het zelfde matriaal als de kong. alleen lijkt deze op een amerikaanse voetbal. er zitten gleufjes in waar je kleine snoepjes in kan verstoppen. echt een aanrader.

succes bertha
Zeros

Ongelezen bericht door Zeros »

Ook hier wordt al het speelgoed gesloopt, voordat Mac bij ons kwam had Zeros altijd een Wubba Kong, daar was hij helemaal gek op, en daar speelde hij erg vaak mee. Maar Mac heeft hem toen gesloopt.

Rubbere ballen, knuffels, gewone kongs die je vult.. zodra ze leeg zijn krijg je niet eens de kans om hem op te ruimen want dan zijn ze al stuk ;) en tennisballen eet Mac op..We hadden een soort van flostouw achtig iets gekocht dat was ook binnen een paar dagen stuk. En vorige keer twee speelgoedjes gekocht waren ballen met een touwtje eraan, ook meteen gesloopt.. dus.. ik denk dat we maar een flostouw gaan proberen.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Zo goed als alles is stuk te krijgen, het beste wat je kan doen is alleen samen met je hondje spelen met speelgoed, zeker zolang ze slopen.
Jij beslist wanneer het spel over is en legt het speeltje dan weg, zo blijft het ook speciaal.
Met een beetje mazzel groeien ze wel over die sloopfase heen.

Luna heeft nooit iets gesloopt gelukkig, die heeft haar knuffels nog van toen ze pup was 8)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Hier blijft ook alleen de kong heel... en inderdaad zo'n rubberen ring... Hebben wij in het begin met kong vloeistof aantrekkelijk gemaakt... en nu speelt hij er wel mee..... Verder blijft hier ook niks heel...
Plaats reactie