Visite

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Geweldig... hier doen we het voor. Pret in huis :D :D :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
roos

Ongelezen bericht door roos »

Gezellige foto's, maar voor een baasje wat zich nogal druk maakt over de beweging van de honden in het algemeen lijkt Simba nogal aan de maat, of ligt dat aan de foto's?
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

roos schreef:Gezellige foto's, maar voor een baasje wat zich nogal druk maakt over de beweging van de honden in het algemeen lijkt Simba nogal aan de maat, of ligt dat aan de foto's?
Nee hoor daar hoef je je niet druk om te maken, simba is prima op gewicht, zal aan de foto liggen en anders kom je haar een keertje in het echie bewonderen, kan je het zien dat ze niet aan de maat is :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Gerritte
Erelid
Erelid

En druk maar ik mij niet hoor , over het bewegen van honden. Mijn vraag was toen, wat doe je daarnaast nog meer ectr :wink:
En voor een dametje wat aan de predenison zit, doet ze het prima :D En kan ze gelukkig nog heerlijk mee om te genieten 8)
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
roos

Gerritte schreef:En druk maar ik mij niet hoor , over het bewegen van honden. Mijn vraag was toen, wat doe je daarnaast nog meer ectr :wink:
En voor een dametje wat aan de predenison zit, doet ze het prima :D En kan ze gelukkig nog heerlijk mee om te genieten 8)

Ik wist niet dat zij aan de prednison zit, anders had ik mijn opmerking zeker niet geplaatst.
Waarom krijgt zij dit, als je dat nog tegen mij wilt vertellen tenminste.

Dan heb ik bij deze niets gezegd :imsorry:
Gerritte
Erelid
Erelid

:wink: Joh meid maak hoef je niet sorry voor te zeggen hoor.
Simba haar lichaam brokkelt haar botten af, om het zomaar even te zeggen. Maar door de prednison gaat het heel goed, en kan ze nog heerlijk mee naar het park en kan zij nog gewoon lekker genieten, met verplichten rustdagen tussendoor, geniet ze volop van het leven :D :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

roos

Fijn dat het goed met haar gaat :)
Maar ik had jou eerlijk gezegd nog even "nodig" ivm dat bewuste topic, want ik voelde mij echt aangesproken en beledigd.
Maar het is zeker niet de bedoeling om dat via een zieke hond te doen, dat vind ik een slechte zaak.
Blij dat je er niet kwaad om bent, erg sportief :klasse:
Jopie

Ongelezen bericht door Jopie »

Wat een rijkdom, zo'n gezellig stel in huis!
xxmj89

Ongelezen bericht door xxmj89 »

Superrr! :boogie:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Leuke foto's! :D
Plaats reactie