Visite
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
roos
-
Gerritte
- Erelid

Nee hoor daar hoef je je niet druk om te maken, simba is prima op gewicht, zal aan de foto liggen en anders kom je haar een keertje in het echie bewonderen, kan je het zien dat ze niet aan de maat isroos schreef:Gezellige foto's, maar voor een baasje wat zich nogal druk maakt over de beweging van de honden in het algemeen lijkt Simba nogal aan de maat, of ligt dat aan de foto's?
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Gerritte
- Erelid

En druk maar ik mij niet hoor , over het bewegen van honden. Mijn vraag was toen, wat doe je daarnaast nog meer ectr
En voor een dametje wat aan de predenison zit, doet ze het prima
En kan ze gelukkig nog heerlijk mee om te genieten 
En voor een dametje wat aan de predenison zit, doet ze het prima
groetjes gerritte

bedankt monika!

bedankt monika!
-
roos
Gerritte schreef:En druk maar ik mij niet hoor , over het bewegen van honden. Mijn vraag was toen, wat doe je daarnaast nog meer ectr![]()
En voor een dametje wat aan de predenison zit, doet ze het primaEn kan ze gelukkig nog heerlijk mee om te genieten
Ik wist niet dat zij aan de prednison zit, anders had ik mijn opmerking zeker niet geplaatst.
Waarom krijgt zij dit, als je dat nog tegen mij wilt vertellen tenminste.
Dan heb ik bij deze niets gezegd
-
Gerritte
- Erelid

Simba haar lichaam brokkelt haar botten af, om het zomaar even te zeggen. Maar door de prednison gaat het heel goed, en kan ze nog heerlijk mee naar het park en kan zij nog gewoon lekker genieten, met verplichten rustdagen tussendoor, geniet ze volop van het leven
groetjes gerritte

bedankt monika!

bedankt monika!
-
roos
Fijn dat het goed met haar gaat
Maar ik had jou eerlijk gezegd nog even "nodig" ivm dat bewuste topic, want ik voelde mij echt aangesproken en beledigd.
Maar het is zeker niet de bedoeling om dat via een zieke hond te doen, dat vind ik een slechte zaak.
Blij dat je er niet kwaad om bent, erg sportief
Maar ik had jou eerlijk gezegd nog even "nodig" ivm dat bewuste topic, want ik voelde mij echt aangesproken en beledigd.
Maar het is zeker niet de bedoeling om dat via een zieke hond te doen, dat vind ik een slechte zaak.
Blij dat je er niet kwaad om bent, erg sportief