Dus keek ik eerst even goed in de lens

Daarna even naar de paarden kijken

En jeetje wat is dat paardrijden saai zeg

Dit is dan wat mijn vrouwtje doet! En zeg nou zelf dat ziet er toch hartstikke saai uit

Liefs Molly

Haha! is goed! Maar dat wordt dan ongeveer wel elke weektoos schreef:Volgende keer kom je maar bij papa nixie spelen is veel leuker

Yep dit is mijn eigen paardKyra schreef:Word jij ook altijd meegenomen naar die vieze knollen?
Hier moeten wij ook altijd mee met het vrouwtje..![]()
Leuke foto's van een schattig pupje, en is dat jou eigen paard?
Wat is de combinatie?

3..Marlotte schreef:Yep dit is mijn eigen paardKyra schreef:Word jij ook altijd meegenomen naar die vieze knollen?
Wat is de combinatie?Teminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht
(Oude foto sorry
,maar had geen andere op mijn computer) Met dit paard was ik Z springen, maar meer zat er niet in en hij was ook al op leeftijd, nu is ie verkocht aan een meisje dat ik les geef
En doet ie het super!
Gelukkig maar want ik heb tranen met tuiten gehuild toen ie weg ging
, maar hij heeft een super leven nu en ik 3 hele leuke nieuwe wedstrijdpaarden om op te leiden

Wij hebben er momenteel zelfs 11Kyra schreef:3..Marlotte schreef:Yep dit is mijn eigen paardKyra schreef:Word jij ook altijd meegenomen naar die vieze knollen?
Wat is de combinatie?Teminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht
(Oude foto sorry
,maar had geen andere op mijn computer) Met dit paard was ik Z springen, maar meer zat er niet in en hij was ook al op leeftijd, nu is ie verkocht aan een meisje dat ik les geef
En doet ie het super!
, maar hij heeft een super leven nu en ik 3 hele leuke nieuwe wedstrijdpaarden om op te leiden
Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap...

Een friese hengst en een friese merrie.Marlotte schreef:Wij hebben er momenteel zelfs 11Kyra schreef:3..Marlotte schreef: Yep dit is mijn eigen paardTeminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht
(Oude foto sorry
En doet ie het super!
Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap...
(met jaarlingen en fokmerries erbij) Maar ik rij er dus per dag 3. Is inderdaad best druk, maar heb het er graag voor over
En in de zomer is het weer lekker lang licht! Ik verheug me er nu al op
Het scheelt ook wel dat wij ze bij huis hebben staan! Dan hoef je niet eerst ergens heen te rijden, en heb je geen vaste uren dat je wel of niet kunt rijden! Ik kan altijd rijden, al is het midden in de nacht
![]()
Wat voor paarden heb jij?

Leuk! Dat zijn erg mooie paarden met super karakters!! Maar aangezien ik vooral in de springsport zit hou ik het maar bij kwpn'ersKyra schreef:Een friese hengst en een friese merrie.Marlotte schreef:Wij hebben er momenteel zelfs 11Kyra schreef: 3..Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap...
(met jaarlingen en fokmerries erbij) Maar ik rij er dus per dag 3. Is inderdaad best druk, maar heb het er graag voor over
En in de zomer is het weer lekker lang licht! Ik verheug me er nu al op
Het scheelt ook wel dat wij ze bij huis hebben staan! Dan hoef je niet eerst ergens heen te rijden, en heb je geen vaste uren dat je wel of niet kunt rijden! Ik kan altijd rijden, al is het midden in de nacht
![]()
Wat voor paarden heb jij?