Paarden.....

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Paarden.....

Ongelezen bericht door Marlotte »

Een paar weken geleden mocht ik voor het eerst met mijn vrouwtje mee op wedstrijd met de paarden :D ! Daar was ook een fotograaf die foto's van mij ging maken :)

Dus keek ik eerst even goed in de lens 8)
Afbeelding

Daarna even naar de paarden kijken :D
Afbeelding

En jeetje wat is dat paardrijden saai zeg :? Ik word er moe van!
Afbeelding
Afbeelding

Dit is dan wat mijn vrouwtje doet! En zeg nou zelf dat ziet er toch hartstikke saai uit :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Liefs Molly
Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

nou ik snap je wel hoor :D alleen mijn vrouwtje snap dat dan weer niet :roll: laatst wilde ze me ook laten wennen aan de paardjes(had ze al wel vaker gedaan)maar nu hadden ze een kar er achter dus mijn vrouwtje dacht :dat is anders dus hup roef kijken maar niet aankomen he :eusanaughty:
pfffff :pfffff: weet ik toch allang,als ik er niet mee mag spelen dan kijk ik er ook niet naar :twisted:
maar zo`n paardestaart lijkt me echt helemaal geweldig om een keer in te hangen :D maar als ik maar een stap in de richting van een paard doe staat het vrouwtje alweer met haar vinger in de lucht: nee!
:cry: mag ook nooit wat :(

vrouwtje zegt dat je een schatje bent trouwens :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Beer & Co.
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Beer & Co. »

Ook ik snap je hoor Molly! Ik blijf zelfs liever uit de buurt bij die grote neuzen :shock: ze zullen je maar opeten! Ik schuil altijd achter Puck (Jack Russell, 25 cm hoog 8) ) want dan zien ze me mooi niet!

Vorige week kwam de hoefsmid en toen mochten wij ook mee...kwam dat grote zwarte monster (shetlander) achter mij aan :shock: "hij wil spelen" zei de baas..... Yeah right! Opeten bedoelde hij :evil:

En eerder had vrouwtje een heeeeeel groot paard. Daar mocht ik niet bij in de stal komen, maar die had altijd van die heerlijke "balletjes" (:kots:) in de stal liggen, die durfde ik wel te pakken bij dat grote paard want----> eten! Maar dat heb ik niet vaak kunnen doen want dan werd vrouwtje heel boos op mij want daar kan ik ziek van worden zei ze. Dus moest ik in de stal aan de riem, zooo flauw! :roll:

Dus ik vind paarden ook maar saai!
Groetjes, Sanne en Beer
Afbeelding
toos

Ongelezen bericht door toos »

Volgende keer kom je maar bij papa nixie spelen is veel leuker :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat vrouwtje jou dat aandoet :pfffff: 8)
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

toos schreef:Volgende keer kom je maar bij papa nixie spelen is veel leuker :D
Haha! is goed! Maar dat wordt dan ongeveer wel elke week :twisted: Mijn vrouwtje is namelijk verslaafd aan paardrijden, en moet bijna elk weekend naar zo een wedstrijd gebeuren. En dan moet ik dus mee! :mad: (Maar eigenlijk vind ik het stiekem wel leuk hoor 8))
Afbeelding
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

:verliefd1: :D
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

:verliefd1: Dat koppie , heerlijk gewoon :verliefd1: Je mag wel bij tante gerritte komen hoor, als het vrouwtje zo saai gaat doen :D :D
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Word jij ook altijd meegenomen naar die vieze knollen?
Hier moeten wij ook altijd mee met het vrouwtje.. :(

Leuke foto's van een schattig pupje, en is dat jou eigen paard?
Wat is de combinatie?
Afbeelding
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

ahhhhhh wat ben jij toch een lekker ding zeg, en paarden kunnen ook hartstikke leuk zijn hoor, maar ik kan me voorstellen dat als je moet kijken het een beetje saai is
Maar je vrouwtje doet het supergoed hoor!!!
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Kyra schreef:Word jij ook altijd meegenomen naar die vieze knollen?

Wat is de combinatie?
Yep dit is mijn eigen paard :D Teminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht :( (Oude foto sorry :oops: ,maar had geen andere op mijn computer) Met dit paard was ik Z springen, maar meer zat er niet in en hij was ook al op leeftijd, nu is ie verkocht aan een meisje dat ik les geef :D En doet ie het super! :D Gelukkig maar want ik heb tranen met tuiten gehuild toen ie weg ging :cry: , maar hij heeft een super leven nu en ik 3 hele leuke nieuwe wedstrijdpaarden om op te leiden :)
Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Marlotte schreef:

Wat is de combinatie?
Yep dit is mijn eigen paard :D Teminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht :( (Oude foto sorry :oops: ,maar had geen andere op mijn computer) Met dit paard was ik Z springen, maar meer zat er niet in en hij was ook al op leeftijd, nu is ie verkocht aan een meisje dat ik les geef :D En doet ie het super! :D Gelukkig maar want ik heb tranen met tuiten gehuild toen ie weg ging :cry: , maar hij heeft een super leven nu en ik 3 hele leuke nieuwe wedstrijdpaarden om op te leiden :)
3.. :shock: Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap... :)
Afbeelding
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Kyra schreef:
Marlotte schreef:

Wat is de combinatie?
3.. :shock: Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap... :)
Wij hebben er momenteel zelfs 11 :wink: (met jaarlingen en fokmerries erbij) Maar ik rij er dus per dag 3. Is inderdaad best druk, maar heb het er graag voor over :D En in de zomer is het weer lekker lang licht! Ik verheug me er nu al op :wink: Het scheelt ook wel dat wij ze bij huis hebben staan! Dan hoef je niet eerst ergens heen te rijden, en heb je geen vaste uren dat je wel of niet kunt rijden! Ik kan altijd rijden, al is het midden in de nacht :wink:

Wat voor paarden heb jij?
Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Marlotte schreef:
Kyra schreef:
Marlotte schreef: Yep dit is mijn eigen paard :D Teminste was mijn paard, want dit paard is inmiddels verkocht :( (Oude foto sorry :oops: ,maar had geen andere op mijn computer) Met dit paard was ik Z springen, maar meer zat er niet in en hij was ook al op leeftijd, nu is ie verkocht aan een meisje dat ik les geef :D En doet ie het super! :D Gelukkig maar want ik heb tranen met tuiten gehuild toen ie weg ging :cry: , maar hij heeft een super leven nu en ik 3 hele leuke nieuwe wedstrijdpaarden om op te leiden :)
Wij hebben er momenteel zelfs 11 :wink: (met jaarlingen en fokmerries erbij) Maar ik rij er dus per dag 3. Is inderdaad best druk, maar heb het er graag voor over :D En in de zomer is het weer lekker lang licht! Ik verheug me er nu al op :wink: Het scheelt ook wel dat wij ze bij huis hebben staan! Dan hoef je niet eerst ergens heen te rijden, en heb je geen vaste uren dat je wel of niet kunt rijden! Ik kan altijd rijden, al is het midden in de nacht :wink:

Een friese hengst en een friese merrie.
Afbeelding
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Kyra schreef:
Marlotte schreef:
Kyra schreef: 3.. :shock: Waar haal je de tijd vandaan? Ik heb er 2 en dat is al heeeel erg krap... :)

Een friese hengst en een friese merrie.
Leuk! Dat zijn erg mooie paarden met super karakters!! Maar aangezien ik vooral in de springsport zit hou ik het maar bij kwpn'ers :wink:
Afbeelding
Plaats reactie