Bedankt voor de complimententaggart schreef:ahhhhhh wat ben jij toch een lekker ding zeg, en paarden kunnen ook hartstikke leuk zijn hoor, maar ik kan me voorstellen dat als je moet kijken het een beetje saai is
Maar je vrouwtje doet het supergoed hoor!!!
Paarden.....
-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
Ja voor de topsport is dat zeker de beste keuze, maar het zou je verbazen wat friezen kunnen springen...Marlotte schreef:Leuk! Dat zijn erg mooie paarden met super karakters!! Maar aangezien ik vooral in de springsport zit hou ik het maar bij kwpn'ersKyra schreef:Een friese hengst en een friese merrie.Marlotte schreef: Wij hebben er momenteel zelfs 11(met jaarlingen en fokmerries erbij) Maar ik rij er dus per dag 3. Is inderdaad best druk, maar heb het er graag voor over
En in de zomer is het weer lekker lang licht! Ik verheug me er nu al op
Het scheelt ook wel dat wij ze bij huis hebben staan! Dan hoef je niet eerst ergens heen te rijden, en heb je geen vaste uren dat je wel of niet kunt rijden! Ik kan altijd rijden, al is het midden in de nacht
![]()
Wat voor paarden heb jij?

-
Marlotte
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Haha! Dat geloof ik best hoor!Kyra schreef:Ja voor de topsport is dat zeker de beste keuze, maar het zou je verbazen wat friezen kunnen springen...Marlotte schreef:Leuk! Dat zijn erg mooie paarden met super karakters!! Maar aangezien ik vooral in de springsport zit hou ik het maar bij kwpn'ersKyra schreef: Een friese hengst en een friese merrie.
Maar nu maar weer On topic!!!

-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer: