Ik krijg er steeds meer zin in .bink schreef:Gewoon lekker mee doen.
In mei heb ik een show gelopen van de fokkerskring, ook alleen labjes en buiten.
Dan zie je pas hoeveel maten en soorten er zijn, ze zijn allemaal anders.
De mooiste, liefste en leukste hebben wij weer mee naar huis genomen.
Een leuk keurverslag en een hoop ervaring opgedaan.
ben ik geschikt om deel te nemen aan een show?
-
jannie
-
toos
Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...jannie schreef:toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huisDoe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk
Je hebt gelijk. Het lijkt me een hele ervaring. Heb je tips voor me . Jij bent degene met ervaring.
-
jannie
Toos, bedankt.toos schreef:Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...jannie schreef:toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huisDoe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk
Je hebt gelijk. Het lijkt me een hele ervaring. Heb je tips voor me . Jij bent degene met ervaring.
-
Lien
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

-
toos
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
toscak
- Speurneus

Hi Toos, moeten ze bij een show gewoon naast je staan of zitten of lopen? Ik dacht altijd dat de staart omhoog moest. Ben ook een totale leek hoor, maar had dat zelf geconcludeerd uit alle foto'stoos schreef:Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...jannie schreef:toos schreef:Meid of je nou flater slaat of niet, je neemt altijd de mooiste en de liefste mee naar huisDoe waar je zelf zin in hebt, ervaring opdoen is ook leuk
-
EricaM
- Speurneus

Ik heb er weinig verstand van, maar z'n koppie vind ik prachtig.
Gewoon gaan! En ik zou ook naar Assen gaan. Lekker alleen labradors, en dan ook nog in de buitenlucht.
Ik heb het één keer gedaan met onze Max toen deze ca. 1 jaar was. Ik vond het een hele leuke ervaring. Max werd beoordeeld als zeer goed en daar was ik super trots op. Zeker omdat het destijds nog een (in de ogen van de jury) te smal labje was.
Veel plezier en succes.
Gewoon gaan! En ik zou ook naar Assen gaan. Lekker alleen labradors, en dan ook nog in de buitenlucht.
Ik heb het één keer gedaan met onze Max toen deze ca. 1 jaar was. Ik vond het een hele leuke ervaring. Max werd beoordeeld als zeer goed en daar was ik super trots op. Zeker omdat het destijds nog een (in de ogen van de jury) te smal labje was.
Veel plezier en succes.
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
-
toos
Voor je staan, als ze zitten dan zien ze nietstoscak schreef:Hi Toos, moeten ze bij een show gewoon naast je staan of zitten of lopen? Ik dacht altijd dat de staart omhoog moest. Ben ook een totale leek hoor, maar had dat zelf geconcludeerd uit alle foto'stoos schreef:Hij moet vrij staan dus niet vasthouden. Die staartomhoog is dus niet de bedoeling. Kijk maar eens op Neelix zijn website daar staan ook filmpjes op...jannie schreef:
gr Toos
-
Marco & Diana
-
Jopie
Oeeh spannend he! Ik ben ook een leek op showgebied (net een keertje met knikkende knieën aan " echte" CAC show mee gedaan en een keer meegedaan met een clubmatch) maar de zenuwen zijn geen reden om het te laten.
hartstikke leuk, en in mijn optiek een mooi hondje! Een flater sla je denk ik niet snel en altijd genoeg mensen die bereid zijn je e.a. uit te leggen.
Veel plezier!
hartstikke leuk, en in mijn optiek een mooi hondje! Een flater sla je denk ik niet snel en altijd genoeg mensen die bereid zijn je e.a. uit te leggen.
Veel plezier!
-
Charella