Onze page pup

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

opsturen naar Page, misschien krijg je een jaar plee papier kado hahaha super foto's!!

ps... die gladde vloer hadden wij hier ook met de pup. We hadden een volwassen hond met allergieën voor alles, waaronder huisstofmijt. Alle honden hier weten dat er binnen niet gespeeld mag worden en gingen dan netjes bij de keukendeur staan als ze wilden rauzen, ging prima ;)
Ook met de fokker helemaal doorgesproken trouwens en we letten er heel erg op. Mijn "pupje" is nu 15 maanden en HD A, Ellebogen vrij, dus dat is prima gegaan ;)
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Dank je voor je bericht Dorine, je kunt ze het inderdaad goed leren.. labs zijn erg slimme honden!
Met Luna word er voornamelijk buiten gespeeld, in de schuur op de kwekerij of in de achtertuin.
Zo heb jij een goed voorbeeld met je honden, het kan heel goed zolang je er wel bewust mee omgaat.

Snap de bezorgdheid wel, er zullen een hoop mensen zijn die niet goed met hun pup omgaan en daardoor is een waarschuwing naar hun toe goed. Het is alleen niet bij iedereen nodig.
Danielle

Ongelezen bericht door Danielle »

marjolein schreef:
laika schreef:
ansj schreef: Denk dat 80% van de hondenbezitters (vooral de jongere generatie)dit heeft.

Maar goed,ik vind het superfoto's en ik vind de levende pagepup veel leuker dan die op de verpakking!

Grtz Ansj
das dan erg dom en niet geluisterd naar hun fokker
Bedankt voor je reactie, fijn dat je zo vrij bent je eigen mening te laten horen.
Al vind ik deze erg onterecht.. wat jij nu ziet is een moment op namen, mijn pup ligt op 1 van haar kleden, ze heeft een stuk vloerbedekking om te spelen en ze is vooral veel buiten en bij mijn vriend op de kwekerij.
We gaan hier niet op gladde vloeren druk spelen en glijden, dat vinden wij erg onverantwoordelijk met onze pup.
We hebben heel bewust voor Luna gekozen en zijn ruim een half jaar naar een goede fokker opzoek geweest, iemand die opdezelfde lijn ligt en iemand waar wederzijds vertrouwen bij is.
Wij hebben heel goed en leuk contact met de fokker en we volgen haar tips ten alle tijde op.
Alleen helaas, ik ga niet mijn hele laminaat vloer afplakken, op karton glijd ze bijwijze van alsnog. En nu leert ze op een gezonde manier de vloer kennen en glijd vrijwel nooit uit.. ik kan hier wel alles afplakken en dan moet ze na een halfjaar.. als ze drukker nog speelser is opeens wel aan de vloer letten.
Ook ga ik inderdaad niet mijn laminaat vloer eruit laten halen en vloerbedekking leggen, daar zouden ze zich ook aan kunnen bezeren..
Ik ga geen discussie houden over mijn vloer hier, we wonen hier niet al te lang meer en ik ga met heel veel verantwoording met Luna om, ze is erg belangrijk voor ons.
En is het grotendeel van de dag niet hier op deze vloer ;)
Ik wilde even zeggen dat ik het helemaal met jou eens ben! Je bent op een goede en verantwoordelijke manier bezig.
Ook wij hebben een tegelvloer. Ons huis is niet zo groot, dus we hebben de meubels zo staan dat onze pup geen grote(re) afstanden kan rennen en kan glijden. Eigenlijk kan er binnen alleen gelopen worden en bij ons wordt ook veel buiten gespeeld en gerend.

Maar waar het eigenlijk over ging, jouw foto's! Ik vind ze schitterend! Genieten...
ryan

Ongelezen bericht door ryan »

haha helemaal geweldig
denk dat ik King maar even blond verf misschien win ik dan ook wat papier :lol: :lol: :lol:
heb ook nog vier kinderen dus dat komt goed van pas :lol: :lol:
snoet

Ongelezen bericht door snoet »

Schattig :D
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

:verliefd1: :verliefd1:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Je kunt King ook laten blonderen hier bij de kapper om de hoek, :D dan win je vast ook een paar rollen wc-papier haha.. :)

Gebruik hier mijn keukenrollen van page inmiddels al 3 dagen niet meer, want ons meisje heeft alles buiten gedaan!!! :applaus: ik vind het zóóó knap!! :)
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Een lieve pup die zo de reclame in kan inderdaad.

Steeds meer mensen gaan in zien dat pups ook gewoon op een gladde vloer op kunnen groeien.

Een van onze honden komt bij een fokker weg die zelfs zei uhhh Miran niet tutten hoor met die hond het is een labrador en die kan best wat hebben...dus gewoon op laminaat gelopen en trappen etc..nu HDA heupen dusss...alles kan als je het maar gedoseerd doet. (dit is gewoon een NLV fokker voordat er daar commentaar op komt)

Groetjes
Groetjes Miranda (cosy cottage)
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

lablove schreef:Een lieve pup die zo de reclame in kan inderdaad.

Steeds meer mensen gaan in zien dat pups ook gewoon op een gladde vloer op kunnen groeien.

Een van onze honden komt bij een fokker weg die zelfs zei uhhh Miran niet tutten hoor met die hond het is een labrador en die kan best wat hebben...dus gewoon op laminaat gelopen en trappen etc..nu HDA heupen dusss...alles kan als je het maar gedoseerd doet. (dit is gewoon een NLV fokker voordat er daar commentaar op komt)

Groetjes
:eusashhh: :eusashhh:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

laika schreef:

Groetjes

Hoe doen ze dat dan met hulphonden die moeten dat ook leren in hun eerste jaar!!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

lablove schreef:
laika schreef:

Groetjes

Hoe doen ze dat dan met hulphonden die moeten dat ook leren in hun eerste jaar!!
Je hebt gelijk met het bovenstaande hoor.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Saskia.Bernadette schreef:
lablove schreef:
laika schreef: :eusashhh: :eusashhh:

thnx :)
ansj

Ongelezen bericht door ansj »

lablove schreef:
Saskia.Bernadette schreef:
lablove schreef:

thnx :)

Hier dezelfde ervaring,Sloeber loopt ook trappen.
Wij hebben een drive-inn woning,dus woonverdieping op de 1e etage.
Heb hem tot ongeveer 5 maanden voor ieder plasje naar onder gedragen.
Toen kreeg vrouwtje last van haar heupen,schouders,rug en ellebogen,dus nu loopt hij zelf,want het was niet meer te tillen.
Mijn fokker had ook zoiets van;niet te vroeg,maar vanaf een maand of 4/5 mag het best.
En inderdaad,ik ken iemand die pleegmoeder is voor een hulphond,en die moeten het ook gewoon doen.

En ik vind mezelf nog altijd een heel goed baasje :wink:
Plaats reactie