Saskia.Bernadette schreef:Gefeliciteerd! Moet een leuke dag geweest zijn als ik je verhaal zo lees.
Het was een topdag
En, al mocht ze deze keer niet meedoen, ook Pandora had een leuke dag. Ze mocht de hele dag rond banjeren met mijn moeder (die deed ook niet mee): beetje koffie drinken, buurten bij iedereen, bramenstruiken plunderen, stukjes brood bietsen bij wildvreemde mensen "Ach, jij bent nog een puppie!! " (Ja... een puppie van bijna 4 jaar )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: een welverdiend applaus voor je kanjer
Heb ik ff gedaan namens jou... hij sprong zo in mijn nek ... thanx ... als je nog eens wat weet
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)