Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

ohhh arme Enzo :D
Chester had ook een waardeloze verjaardag, want wij waren alletwee de hele dag werken. Had hem een doggie-knakworst beloofd en die was ik vergeten te geven :oops: Gisteren hebben we het goed gemaakt.. lekker zwemmen wandelen en een worst :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Nou we zijn er weer !!!!
Op de een of andere is er ergens iets mis gegaan en konden wij niet meer inloggen.

We beginnen weer met een schone lei !

groeten,

Joost en Miran
kristies
Speurneus
Speurneus

:welkom4: ik dacht al....
Blij dat jullie er weer zijn !
Alles goed met jullie en Enzo trouwens ??
miran&joost

Enzo gedraagt zich als een engeltje sinds hij weer een implantaat heeft.
Wordt voor ons nog een hele beslissing straks......

Met ons gaat het redelijk goed. Heeft zo zijn redenen, maar goed......

Houd jij het allemaal nog vol ???? En hoe vindt Chester het ?

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Engeltje Enzo.. :verliefd1:

hmm redelijk, klinkt niet heel geweldig.. succes of sterkte of wat jullie dan nodig hebben.. :bloem:
Ik houd het redelijk goed vol hoor. Als ik maar RUST neem op zijn tijd, en dat is nou net niet mijn sterkste kant helaas. :wink:
miran&joost

Heee Broer !!!!

Heb jij ook al weer gele sneeuw gemaakt ????????
Ik vind het zo leuk die sneeuw !!! Heb gisteren samen met de baas lekker langs de maas gelopen en wist gewoon niet waar ik kijken moest ........

pootje,

Enzo

(met grote bokkesprongen dook hij de ene sneeuwhoop na de andere in. Soms is het nog net een kleine pupperd, onze aap :verliefd1: )
kristies
Speurneus
Speurneus

ha ha .. ja ik heb ook al gele sneeuw gemaakt :D Hoe cool is dat zeg..

Ja af en toe zijn het weer net pupperds... Heerlijk hoe blij ze worden van sneeuw..

Maar was vorige week bij Diana foto`s maken van de nieuwe nestjes en dan zijn die frummels toch wel weer heeeeeel klein hoor.. :verliefd1: er liep ook een pupperd van ongeveer een half jaar rond.. heerlijk mijn hart op kunnen halen met snuiven.
had er zo een in mjin camera tas gestopt.. maar ja eerst maar eens die baby uit mijn buik .. :wink:
miran&joost

En gelijk heb je ! first things first!
Wij zagen gisteren ook weer een schat van een zwarte pup in de Drunense Duinen :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1: , maar ook hier zijn we er nog niet aan toe.

Dat je het trouwens aandurft om foto's te gaan maken......
(Ooooeeeeehhhhh hebbenhebbenhebben !!!!!)

Hoe gaat het verder met mams ? Veel probleempjes of valt het mee ?

groeten,

Joost
miran&joost

Enzo is trouwens in de kerstvakantie weer voor zijn jaarlijkse check-up geweest. Alles OK !!! Ondanks het implantaat (waardoor hij toch meer honger lijkt te hebben...) hebben we hem netjes op 28,5 kilo kunnen houden. Een goed gewicht volgens de dierenarts voor ons kleine mannetje. Alle spuitjes en dergelijke weer gehad en 1 extra i.v.m. de zomervakantie : Enzo gaat in augustus 2 weekjes jodelen in Oostenrijk !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Wat goed Enzo :applaus: 28,5 kilo. Chester is ook zoiets de laatste keer dat we hem wogen. Jodelen in Oostenrijk.. ! Heerlijk zeg..
Wat pups betreft, het wordt nog erger, onze buren hebben sinds 1 januari een golden retriever pup van 7,5 week.. :verliefd1: die is zooooo lief... :verliefd1: :verliefd1: Moeilijk moeilijk moeilijk....

Hier gaat het naast mijn bekken goed. Ik groei flink :shock: maar ja... dat zal goed zijn :wink: en madam schopt er lustig op los in mijn buik. nog ongeveer 12 weekjes.. gaat super snel hoor ... vind het erg spannend worden ondertussen. Chester is met de dag aanhankelijker, dus ik denk dat hij wel wat door heeft. Hij wil de hele dag kroelen. Lief, maar niet zijn ``normale`` doen..
miran&joost

Oehhhhh (met een grote tas bijd de buren koffie drinken......)

Ja, we zagen dat vakantieadres in een topic hier voorbij komen.
Zag er goed uit, dus gaan we maar weer eens wat verder van huis.

Jij nog even volhouden en dan kan Chester de grote "broer"uit gaan hangen.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou Het lijkt me heerlijk lekker naar oostenrijk met doggie !

Chester snapt de pup van de buren nog niet helemaal . hij is dol op spelen met d`r, gaat zelfs op zijn rug liggen. Maar gaat dan zo debiel liggen kronkelen dat hij haar bijna plet. Zodat ik steeds in moet grijpen. Laat ze nog maar niet te veel spelen dus.. het is ook zo`n klein iel fluffie dingetje... :verliefd1:
miran&joost

Leu khoor zo'n moppie next door !
miran&joost

Nou, gisteren een nieuwe mand voor ons aapje besteld......
Een Jolly Paws voor ons op maat gemaakt.
Nou maar hopen dat Enzo het wat vindt................
kristies
Speurneus
Speurneus

Luxe hoor !! :koningin:
Chester ziet voorlopig alleen nieuwe dingen in huis komen die niet voor hem zijn.. :? Sinds kort staat er een witte soort bench, maar dan op pootjes ofzo Gek ding en er hangt ook nog iets in wat geluid maakt.

Alhoewel Chester heeft ook een nieuwe bench ! ( oude staat bij mijn ouders, straks een stuk minder gesleep als de kleine er is .. 8) ) de nieuwe is precies hetzelfde, alleen nieuw :)
Plaats reactie