Chester had ook een waardeloze verjaardag, want wij waren alletwee de hele dag werken. Had hem een doggie-knakworst beloofd en die was ik vergeten te geven
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
Heee Broer !!!!
Heb jij ook al weer gele sneeuw gemaakt ????????
Ik vind het zo leuk die sneeuw !!! Heb gisteren samen met de baas lekker langs de maas gelopen en wist gewoon niet waar ik kijken moest ........
pootje,
Enzo
(met grote bokkesprongen dook hij de ene sneeuwhoop na de andere in. Soms is het nog net een kleine pupperd, onze aap
)
Heb jij ook al weer gele sneeuw gemaakt ????????
Ik vind het zo leuk die sneeuw !!! Heb gisteren samen met de baas lekker langs de maas gelopen en wist gewoon niet waar ik kijken moest ........
pootje,
Enzo
(met grote bokkesprongen dook hij de ene sneeuwhoop na de andere in. Soms is het nog net een kleine pupperd, onze aap
-
kristies
- Speurneus

ha ha .. ja ik heb ook al gele sneeuw gemaakt
Hoe cool is dat zeg..
Ja af en toe zijn het weer net pupperds... Heerlijk hoe blij ze worden van sneeuw..
Maar was vorige week bij Diana foto`s maken van de nieuwe nestjes en dan zijn die frummels toch wel weer heeeeeel klein hoor..
er liep ook een pupperd van ongeveer een half jaar rond.. heerlijk mijn hart op kunnen halen met snuiven.
had er zo een in mjin camera tas gestopt.. maar ja eerst maar eens die baby uit mijn buik ..
Ja af en toe zijn het weer net pupperds... Heerlijk hoe blij ze worden van sneeuw..
Maar was vorige week bij Diana foto`s maken van de nieuwe nestjes en dan zijn die frummels toch wel weer heeeeeel klein hoor..
had er zo een in mjin camera tas gestopt.. maar ja eerst maar eens die baby uit mijn buik ..
-
miran&joost
En gelijk heb je ! first things first!
Wij zagen gisteren ook weer een schat van een zwarte pup in de Drunense Duinen
, maar ook hier zijn we er nog niet aan toe.
Dat je het trouwens aandurft om foto's te gaan maken......
(Ooooeeeeehhhhh hebbenhebbenhebben !!!!!)
Hoe gaat het verder met mams ? Veel probleempjes of valt het mee ?
groeten,
Joost
Wij zagen gisteren ook weer een schat van een zwarte pup in de Drunense Duinen
Dat je het trouwens aandurft om foto's te gaan maken......
(Ooooeeeeehhhhh hebbenhebbenhebben !!!!!)
Hoe gaat het verder met mams ? Veel probleempjes of valt het mee ?
groeten,
Joost
-
miran&joost
Enzo is trouwens in de kerstvakantie weer voor zijn jaarlijkse check-up geweest. Alles OK !!! Ondanks het implantaat (waardoor hij toch meer honger lijkt te hebben...) hebben we hem netjes op 28,5 kilo kunnen houden. Een goed gewicht volgens de dierenarts voor ons kleine mannetje. Alle spuitjes en dergelijke weer gehad en 1 extra i.v.m. de zomervakantie : Enzo gaat in augustus 2 weekjes jodelen in Oostenrijk !
groeten,
Joost
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

Wat goed Enzo
28,5 kilo. Chester is ook zoiets de laatste keer dat we hem wogen. Jodelen in Oostenrijk.. ! Heerlijk zeg..
Wat pups betreft, het wordt nog erger, onze buren hebben sinds 1 januari een golden retriever pup van 7,5 week..
die is zooooo lief...
Moeilijk moeilijk moeilijk....
Hier gaat het naast mijn bekken goed. Ik groei flink
maar ja... dat zal goed zijn
en madam schopt er lustig op los in mijn buik. nog ongeveer 12 weekjes.. gaat super snel hoor ... vind het erg spannend worden ondertussen. Chester is met de dag aanhankelijker, dus ik denk dat hij wel wat door heeft. Hij wil de hele dag kroelen. Lief, maar niet zijn ``normale`` doen..
Wat pups betreft, het wordt nog erger, onze buren hebben sinds 1 januari een golden retriever pup van 7,5 week..
Hier gaat het naast mijn bekken goed. Ik groei flink
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Nou Het lijkt me heerlijk lekker naar oostenrijk met doggie !
Chester snapt de pup van de buren nog niet helemaal . hij is dol op spelen met d`r, gaat zelfs op zijn rug liggen. Maar gaat dan zo debiel liggen kronkelen dat hij haar bijna plet. Zodat ik steeds in moet grijpen. Laat ze nog maar niet te veel spelen dus.. het is ook zo`n klein iel fluffie dingetje...
Chester snapt de pup van de buren nog niet helemaal . hij is dol op spelen met d`r, gaat zelfs op zijn rug liggen. Maar gaat dan zo debiel liggen kronkelen dat hij haar bijna plet. Zodat ik steeds in moet grijpen. Laat ze nog maar niet te veel spelen dus.. het is ook zo`n klein iel fluffie dingetje...
-
miran&joost
-
kristies
- Speurneus

Luxe hoor !!
Chester ziet voorlopig alleen nieuwe dingen in huis komen die niet voor hem zijn..
Sinds kort staat er een witte soort bench, maar dan op pootjes ofzo Gek ding en er hangt ook nog iets in wat geluid maakt.
Alhoewel Chester heeft ook een nieuwe bench ! ( oude staat bij mijn ouders, straks een stuk minder gesleep als de kleine er is ..
) de nieuwe is precies hetzelfde, alleen nieuw 
Chester ziet voorlopig alleen nieuwe dingen in huis komen die niet voor hem zijn..
Alhoewel Chester heeft ook een nieuwe bench ! ( oude staat bij mijn ouders, straks een stuk minder gesleep als de kleine er is ..