Mn wandelvriendin stapte direct al in een zandbad waar ze met beide voeten in vast bleef staan

Komen we op de terugweg een mevrouw tegen met 2 Rotties los die allebei op onze honden af kwamen stormen, nou ze riep ze wel terug maar ze kwamen pas de 3e keer echt terug en in mijn angst dat dit volledig verkeerd ging aflopen draaide ik me op, stapte opzij... en stond tot mn knieen vast in het drijfzand.

Max zat aan de riem en stond dus ook tot zn buik in die rotzooi. Ondertussen stond dat mens van die 2 Rotties toe te kijken, had die honden gelukkig allebei vastgemaakt aan een paaltje, maar stak zelf geen poot uit om mij eruit te helpen of om Max te helpen. Ze zei erbij dat ze het vervelend vond om haar honden vast te moeten maken, ze had nl maar 1 riem bij zich

Gelukkig hadden we Max snel eruit, Ik had zelf mn kaplaarzen aan en had dus iets meer moeite om eruit te komen, het water en modder stonden tot bovenaan mn kaplaarzen, gelukkig zijn we er allebei ongeschonden uitgekomen.
Voorlopig ga ik daar niet meer wandelen en iig niet alleen!!
Er staan nergens borden dat het daar gevaarlijk terrein is, ik ga maandag eerst maar eens met de gemeente bellen hierover, voor er meer ongelukken gebeuren daar..