Een wat minder prettige wandeling

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Els
Speurneus
Speurneus

Een wat minder prettige wandeling

Ongelezen bericht door Els »

Vanmorgen zijn we lekker gaan wandelen op de zandvlakte waar we vrijwel dagelijks komen en voor de afwisseling hadden we de bal en werpstokken bij ons. Max en Balou waren al door het dolle heen, dus die hebben weer heerlijk gerend.
Mn wandelvriendin stapte direct al in een zandbad waar ze met beide voeten in vast bleef staan :shock: , gelukkig was ze heel snel weer los. Verder was het zand veilig te lopen.
Komen we op de terugweg een mevrouw tegen met 2 Rotties los die allebei op onze honden af kwamen stormen, nou ze riep ze wel terug maar ze kwamen pas de 3e keer echt terug en in mijn angst dat dit volledig verkeerd ging aflopen draaide ik me op, stapte opzij... en stond tot mn knieen vast in het drijfzand. :shock:
Max zat aan de riem en stond dus ook tot zn buik in die rotzooi. Ondertussen stond dat mens van die 2 Rotties toe te kijken, had die honden gelukkig allebei vastgemaakt aan een paaltje, maar stak zelf geen poot uit om mij eruit te helpen of om Max te helpen. Ze zei erbij dat ze het vervelend vond om haar honden vast te moeten maken, ze had nl maar 1 riem bij zich :shock: :evil:
Gelukkig hadden we Max snel eruit, Ik had zelf mn kaplaarzen aan en had dus iets meer moeite om eruit te komen, het water en modder stonden tot bovenaan mn kaplaarzen, gelukkig zijn we er allebei ongeschonden uitgekomen.
Voorlopig ga ik daar niet meer wandelen en iig niet alleen!!

Er staan nergens borden dat het daar gevaarlijk terrein is, ik ga maandag eerst maar eens met de gemeente bellen hierover, voor er meer ongelukken gebeuren daar..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Dat klinkt best behoorlijk eng en gevaarlijk. Inderdaad de Gemeente vragen om borden neer te zetten lijkt me een goed plan.

Niet meer wandelen daar dus. Het is blijkbaar in jouw omgeving, maar voor mensen die in jouw buurt wonen handig om te weten waar dit precies is?
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Labje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Labje »

Tjonge, wat een avontuur. Gelukkig is het goed afgelopen, maar ik zou daar dus idd maar niet meer gaan wandelen.
Groetjes Lidy en een pootje van Yentl en Bieke
Afbeelding
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

:shock: Levensgevaarlijk, gelukkig is het goed afgelopen.
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

bah wat akelig zeg :(
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

:shock: dat zou afgezet moeten zijn/ bebording moeten staan in ieder geval. Jeetje en ik zou daar inderdaad voorlopig niet meer wandelen.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Hé brr, echt enorm eng zeg! Ik zou het niet willen meemaken! Gelukkig is het goed afgelopen!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Lindsay88
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lindsay88 »

Jeetje dat is schrikken zeg! Hoop dat de gemeente daar dan bordjes neer zet! :)
Liefs, Lindsay & Tessa
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat is inderdaad levensgevaarlijk!!
Desiree
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Desiree »

idd levensgevaarlijk.

De reactie van die vrouw verbaast me echt. Hoe kun je nou blijven kijken (en zeuren) terwijl je ziet dat iemand zo vast zit. Pfff is het zo moeilijk een hand uit te steken en te helpen.
Groetjes,
Désirée

Afbeelding
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

....en wat vind je dan van zo'n mens...?? :evil: Ik zou echt uit mijn dak gaan. Vervelend om haar honden vast te maken, want ze heeft maar één lijn mee...?? Ik weet niet wat ik léés...

Nou Els, jij hebt dus je beweging wel gehad. En vastzitten in het zand, lijkt me inderdaad ook vreselijk. Ik zou, als het op Max aankwam, zó uit mijn laarzen stappen, als het moest. Maar dat was gelukkig niet nodig.

Max is nu zandspook ipv slootspook!! :D
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Els
Speurneus
Speurneus

Het is voor de Rotterdammers idd handig om te weten waar dit is:

Wandelgebied Laag Zestienhoven ter hoogte van de Beekweg.

Inmiddels heb ik de gemeente een email gestuurd en morgen bel ik voor de zekerheid nog even naar ze om zsm borden te laten plaatsen..
Groetjes,
Els

Els
Speurneus
Speurneus

esther-sarah schreef:....en wat vind je dan van zo'n mens...?? :evil: Ik zou echt uit mijn dak gaan. Vervelend om haar honden vast te maken, want ze heeft maar één lijn mee...?? Ik weet niet wat ik léés...

Nou Els, jij hebt dus je beweging wel gehad. En vastzitten in het zand, lijkt me inderdaad ook vreselijk. Ik zou, als het op Max aankwam, zó uit mijn laarzen stappen, als het moest. Maar dat was gelukkig niet nodig.

Max is nu zandspook ipv slootspook!! :D
Het zand zat idd letterlijk overal :roll: , het is wel weer eens wat anders dan een blond labje die graag zwart wil zijn maar nu wel netjes zandkleurig bleef :D
Het lijkt hier de sahara wel met al dat zand, meneer ligt lekker uit te zanden op de vloer :roll:
Groetjes,
Els

Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Wat een avontuur Els heb je ineens een zandhaas ipv een blonde labrador. De schrik zal er wel goed in zitten. Wat een stom mens zeg om met 2 honden die nog niet eens luisteren ook maar 1 riem mee te nemen, je weet toch nooit wat er kan gebeuren tijdens een wandeling. Hoop dat je de schrik beetje te boven bent en dat je je laarzen nog schoon krijgt. Geef Max een dikke knuffel
Groetjes van Erna
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Nou, daar schrik je ook behoorlijk van, je zult daar maar helemaal alleen lopen. Ben je in de grond gezonken voor dat je het zelf beseft.
Drijfzand is hartstikke gevaarlijk.
Gelukkig kun je het nog na vertellen.
Plaats reactie