Brego heeft het al bewezen

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jess

Brego heeft het al bewezen

Ongelezen bericht door Jess »

Water!!!
Die gekke Brego. Ik sta te douchen met de deur open omdat ik met mn man aan het kletsen ben.
Komt Brego heel enthousiast aan lopen....hey vrouwtje! En hij loopt zo door bij mij de douche onder. :shock: :D
Helaas hebben we er geen foto van gemaakt, maar ik lag echt in een deuk. Zelfs de douche vind hij dus lekker.
Nienke & Foofer

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

:lol: :lol: Geweldig, Foofer komt niet uit zichzelf de badkamer in (omdat deze beneden zit hebben we hem aangeleerd dat hij daar niet in mag komen) maar als hij onder de douche moet (omdat hij stinkt) vindt hij het heerlijk. Hij gaat er gewoon voor zitten, letterlijk en figuurlijk 8)
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sascha »

Ja ja hij weet wel wat leuk is hoor :D Water in alle soorten en maten :D
Jammer dat JP niet even vlug een foto heeft gemaakt, of stuur je hem stiekum door naar de "Playboy" :lol:
Afbeelding
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Wat leuk... jammer dat er geen foto van is... hier mogen de hondjes ook niet zelf de badkamer in... maar ik kan een indenking maken als ik in bad lig en cay is toch boven.. volgens mij zou hij er zo bijspringen...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Een echte waterrat :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Oh nee, keisupergrappig!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

hihi :D Keo komt niet boven, waar ook de badkamer is. Maar ik ben wel benieuwd wat hij ervan zou vinden... 8)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
AnP
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door AnP »

Nou hier vindt Asta de douche een verschrikking :shock: zwemmen fantastisch maar douchen dan kijkt ze echt alsof ze zwaar mishandeld wordt. Na het drogen gaat ze in haar mandje liggen en kijkt me echt een uurtje minimaal niet aan met een theatrale zucht.
Jess

Ongelezen bericht door Jess »

Bij ons is de badkamer natuurlijk zo in de gang (flat). Hij was al een paar keer komen kijken wat de wasmachine nou voor raar geluid en beweging maakt.
Maar dat hij zo tijdens het douchen erin liep had ik niet verwacht. Ik vind het wel handig, als hij dan een keer zelf moet douchen dan is t niet vreemd voor hem.

De volgende keer maken we zeker een foto, en ik denk niet dat de Playboy die wilt hebben hoor :wink: ik denk dat ze dan gillend wegrennen. :lol:
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

Harpo is een tijdje geleden naar boven geslopen (hij mag niet op de verdieping komen!) toen ik in bad lag.

Hij werd kwaad op het schuim :D
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Zwemmen is helemaal geweldig, maar onder de douche vind ie echt vreselijk. :D
Blijft ie stram staan, zitten gebeurt al helemaal niet, kop hangt buiten de douche bak en staart tussen zn achterpoten, alsof ie het vreselijk slecht heeft :roll: :D

Helaas voor Max is het een echte smeerlab die toch wel regelmatig in de douche moet omdat ie een voorliefde heeft om te rollen in kadavers :(
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Erg leuk. Denk dat je toch wel zal schrikken als je lekker staat te douchen en er staat opeens een harig beest tegen je aan.

Ons huis is gelijkvloers maar onze douche zit in het bad. Helaas voor Yana, ze is echter wel dol op badwater oplikken (vraag me af waarom)..
Anne.

Ongelezen bericht door Anne. »

Geweldig!
Wij hebben beneden ook een badkamer en ben tot nu toe iedere keer heel bewust geweest met de deur achter me te sluiten uit angst bezoek te krijgen en vervolgens zelf onder de zwarte haartjes te zitten! :shock:
Plaats reactie