Verharen
-
soraya
Verharen
Sinds 7 november is Kyra bij ons....
Dus banjeren hier 2 labjes rond....
Nu vraag ik me af of het de tijd van het jaar is of dat er andere factoren zijn... maar zowel Cay als Kyra verharen zo enorm... dat ik 2 keer op een dag moet stofzuigen en dat de haarpluizen je nog om de oren vliegen... Bij Kyra denk ik dat het dode vacht is die ze nog moet veliezen omdat ze nooit verzorgd was....????
Maar bij Cay vraag ik het me af... Weet iemand of dit de tijd is? en of ik er iets mee kan?
Dus banjeren hier 2 labjes rond....
Nu vraag ik me af of het de tijd van het jaar is of dat er andere factoren zijn... maar zowel Cay als Kyra verharen zo enorm... dat ik 2 keer op een dag moet stofzuigen en dat de haarpluizen je nog om de oren vliegen... Bij Kyra denk ik dat het dode vacht is die ze nog moet veliezen omdat ze nooit verzorgd was....????
Maar bij Cay vraag ik het me af... Weet iemand of dit de tijd is? en of ik er iets mee kan?
-
Tanja
- Hele grote hondenneus

Ik vrees dat het gewoon de tijd van het jaar is. Banjer verhaart ook behoorlijk. Ik geef hem elke dag een schapenvetbonbon omdat ik gehoord had dat dat hielp tegen verharen. Het lijkt nu inderdaad minder te zijn, maar dat kan ook suggestie zijn ... Hij vindt de bonbons in ieder geval wel super lekker ... 
Groetjes, Tanja
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Ik geloof niet dat er echt een bepaalde tijd voor is ,ze verharen nu éénmaal minimaal 2 keer per jaar .en dat kan wisselen, het kan misschien ook wat stres zijn een nieuwkomer in huis dat is natuurlijk ook even wennen.Ik geef Dempsey kennelcote dan gaat het verharen sneller en ben ik er sneller van af !
is niet mijn hobby 
-
Koor
- Hele grote hondenneus

Hier ook een labje dat heel extreem aan het verharen is. Ik dacht dat het bij ons mogelijk te maken had met 2x kort achter elkaar een narcose maar omdat er meer labjes "last"van hebben zal dat het niet zijn . Ik ga hem ook maar weer een schapenvetsnoepje geven.

Met dank aan Sharon
-
Esther1974
Beau verhaart al weken, al weken ben ik wel 3 keer op een dag aan het stofzuigen. Ik vraag me af wanneer het eens een keer wat minder wordt. Ik gaf al een beetje de schuld aan zijn hormoonimplantaat. Maar ik hoop niet dat dat het is want ik kan me niet voorstellen dat hij het hele jaar zo zal blijven verharen.
gr Esther
gr Esther
-
marit
-
yosca
- Middelgrote hondenneus

-
chrissy
- Hele grote hondenneus

Ik ben bang van welEsther1974 schreef:Beau verhaart al weken, al weken ben ik wel 3 keer op een dag aan het stofzuigen. Ik vraag me af wanneer het eens een keer wat minder wordt. Ik gaf al een beetje de schuld aan zijn hormoonimplantaat. Maar ik hoop niet dat dat het is want ik kan me niet voorstellen dat hij het hele jaar zo zal blijven verharen.
gr Esther
-
AnP
- Hele grote hondenneus

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Marga
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
toos
-
Gerritte
- Erelid

toos schreef:Hier een Neelix die ik zo langzamerhand wel 5 keer had kunnen behangen met haar...Die is er nu zo goed als doorheen maar dat heeft oo kzeker 3 weken geduurd pffff
Chrissy wat is kennelcote??
( Manufacturer )
Prijs per Eenheid (stuk): 4,95 (incl. 19 % btw)
Aantal (eenheden) in verpakking:1
Aantal (eenheden) in doos:12
--------------------------------------------------------------------------------
Kernelcote bezorgt uw huisdier al een blinkende vacht naar amper 4 dagen.
Kernelcote is ook zeer geshikt tegen hardnekkige haaruitval en kale plekken.
Het geeft een diepere pigmentatie aan de vacht.Verhoogt de vitaliteit en weerstand.
Sneller herstel bij nestworp.Bij dagelijks gebruik van Kernelcote blijft de huid in optimale conditie.
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)