Verharen
-
toos
-
chrissy
- Hele grote hondenneus

-
molletje
- Hele grote hondenneus

Vesta is ook alweer een weekje bezig mijn huis van nieuwe vloerbedekking te voorzien
En ik vrees met grote vrezen dat als hij klaar is, Koda er achter aan komt, die pech overkomt mij altijd
Ach, ik denk altijd maar, die haren moeten ze toch kwijt, het is oud en dood, hoogste tijd voor een nieuwe jas. Volgens mij kan je het, met welk wondermiddeltje dan ook, gewoon niet voorkomen
En ik vrees met grote vrezen dat als hij klaar is, Koda er achter aan komt, die pech overkomt mij altijd
Ach, ik denk altijd maar, die haren moeten ze toch kwijt, het is oud en dood, hoogste tijd voor een nieuwe jas. Volgens mij kan je het, met welk wondermiddeltje dan ook, gewoon niet voorkomen
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
roef
- Speurneus

roef is er gelukkig weer klaar mee,en het viel dit keer erg mee.van het voorjaar duurde het echt weken en lag de vloer de hele dag vol met haar,maar nu was het binnen 2 weken klaar met af en toe wat dikke plukken.mischien is de zomervacht dunner(logies
) en komt er nu minder af? oja ik heb nu ook een paar weken de fakefurminator dat zou ook een reden kunnen zijn 
-
Jol
Saar is er gelukkig bijna van af, maar je wilt niet weten wat ik daar de laatste 2 weken afgeborsteld heb...
. In het begin ziet ze er altijd uit als een lapjeskat
, het verschil van oude en nieuwe haren is dan zo zichtbaar... Maar om de dag goed borstelen en ze ziet er weer uit als een mooie wijze dame
. Tja, het verharen hoort er nou eenmaal bij. Het is niet fijn, maar ik geef er niks om; gewoon nóg vaker zuigen
Groetjes, Jolanda
Groetjes, Jolanda
-
Marieke
- Speurneus

- Contacteer:
Wordt er ook een beetje simpel van.. zeker de laatste dagen...
Nee even zonder gekheid want Quincy is nu niet eens thuis, maar afgelopen week was het extreem... dotten haar in de hoeken van het huis terwijl ik net de vloer gedaan had.. waar het vandaan komt
Ook bij het afdrogen na een wandeling, niet normaal wat ik eraf veeg aan haren..
Nee even zonder gekheid want Quincy is nu niet eens thuis, maar afgelopen week was het extreem... dotten haar in de hoeken van het huis terwijl ik net de vloer gedaan had.. waar het vandaan komt
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje
Quincy
Noortje
-
Ollie
- Hele grote hondenneus

Die furminator gebruik ik idd ook, maar alleen in de zomer, want in de winter zijn ondervacht weghalen lijkt me niet zo'n goed plan. Tenminste dat is toch de werking van die borstel??? Dus nu duurt het verharen beduidend langer helaas.......roef schreef:roef is er gelukkig weer klaar mee,en het viel dit keer erg mee.van het voorjaar duurde het echt weken en lag de vloer de hele dag vol met haar,maar nu was het binnen 2 weken klaar met af en toe wat dikke plukken.mischien is de zomervacht dunner(logies) en komt er nu minder af? oja ik heb nu ook een paar weken de fakefurminator dat zou ook een reden kunnen zijn
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Ollie
- Hele grote hondenneus

Ik dacht echt dat hij de ondervacht eruit snijdt, vandaar dat ik het alleen in de zomer gebruik. Dat wordt wachten op iemand met het verlossende antwoordSaskia.Bernadette schreef:Ik dacht dat de furminator alleen dode haren eruit haalde............ of niet dan? Ik gebruik het ding alleen als Missy (want bij Lina hoeft het niet) veel dode plukken aan haar dijen of onderrug krijgt.
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
volgens mij snijdt ie idd de ondervacht eruit. In het begin gaat het dode (losse) haar natuurlijk makkelijk mee eruit, dus even zal weinig kwaad kunnen, maar als het dode haar op is snijdt het ook gewoon goed haar weg volgens mij. Het is net zoiets als de kapper gebruikt om je haar uit te dunnen, zo'n kam met zo'n mesje erinOllie schreef:Ik dacht echt dat hij de ondervacht eruit snijdt, vandaar dat ik het alleen in de zomer gebruik. Dat wordt wachten op iemand met het verlossende antwoordSaskia.Bernadette schreef:Ik dacht dat de furminator alleen dode haren eruit haalde............ of niet dan? Ik gebruik het ding alleen als Missy (want bij Lina hoeft het niet) veel dode plukken aan haar dijen of onderrug krijgt.