Ook goede morgen is dat zeg.
ongewenst zwemmen...
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ja, zo doe ik het ook meestal, maar soms kun je niet anders dan ze eruit halen. Goede manier is hand achter de kop. Dan kan de hond zich afzetten en er zo uitklimmen. Dan hoef je ze niet aan de nek te sjorren.marron schreef:leuke verhalen hoor
![]()
Maar ik haal ze er niet uit, ik loop ook op twickel en andere gebieden, en als ze zo slim zijn om erin te duiken, dan moeten ze van mij ook weer een oplossing bedenken om eruit te komen, laten we wel zijn het zijn jachthonden, dus ze moeten ook goed kunnen nadenken, lukt het echt niet, help ik ze naar een plek om eruit te klimmen, maar daar moete ze zelf heen en omhoog, vaak als je daar weer loopt, duiken ze er wel in, tenminste die 3 van mij, maar weten ook hoe ze er weer uit moeten komen![]()
![]()
![]()
Ik zwabber al genoeg van mezelf, ik laat me echt geen sloot in zwabberenze zijn groot, flink en sterk, dus doe je best labbies zou ik zo zeggen
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
geheid dat k er dan nog inkukelSaskia.Bernadette schreef:Ja, zo doe ik het ook meestal, maar soms kun je niet anders dan ze eruit halen. Goede manier is hand achter de kop. Dan kan de hond zich afzetten en er zo uitklimmen. Dan hoef je ze niet aan de nek te sjorren.marron schreef:leuke verhalen hoor
![]()
Maar ik haal ze er niet uit, ik loop ook op twickel en andere gebieden, en als ze zo slim zijn om erin te duiken, dan moeten ze van mij ook weer een oplossing bedenken om eruit te komen, laten we wel zijn het zijn jachthonden, dus ze moeten ook goed kunnen nadenken, lukt het echt niet, help ik ze naar een plek om eruit te klimmen, maar daar moete ze zelf heen en omhoog, vaak als je daar weer loopt, duiken ze er wel in, tenminste die 3 van mij, maar weten ook hoe ze er weer uit moeten komen![]()
![]()
![]()
Ik zwabber al genoeg van mezelf, ik laat me echt geen sloot in zwabberenze zijn groot, flink en sterk, dus doe je best labbies zou ik zo zeggen
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

OK ik geef toe, deze tip is niet voor Zwabbersmarron schreef:geheid dat k er dan nog inkukelSaskia.Bernadette schreef:Ja, zo doe ik het ook meestal, maar soms kun je niet anders dan ze eruit halen. Goede manier is hand achter de kop. Dan kan de hond zich afzetten en er zo uitklimmen. Dan hoef je ze niet aan de nek te sjorren.marron schreef:leuke verhalen hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
-
heleenlvd
@Marron: Ben het helemaal met je eens, duik je ergens in, kijk maar hoe je je redt! zondag was het alleen even anders, Mzzl gleed (gewoon dom) van het talud af en de rand was te hoog om er zelf weer uit te klimmen. Verderop was er ook geen mogelijkheid om iets te regelen, anders had ik hem daar wel naar toegeleid. Ik ga nl. niet voor m'n lol op m'n knieen in het natte gras liggen....
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ja dat zei ik ook al: soms kun je niet anders...........heleenlvd schreef:@Marron: Ben het helemaal met je eens, duik je ergens in, kijk maar hoe je je redt! zondag was het alleen even anders, Mzzl gleed (gewoon dom) van het talud af en de rand was te hoog om er zelf weer uit te klimmen. Verderop was er ook geen mogelijkheid om iets te regelen, anders had ik hem daar wel naar toegeleid. Ik ga nl. niet voor m'n lol op m'n knieen in het natte gras liggen....
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
begreep ik ook wel uit je verhaal hoorheleenlvd schreef:@Marron: Ben het helemaal met je eens, duik je ergens in, kijk maar hoe je je redt! zondag was het alleen even anders, Mzzl gleed (gewoon dom) van het talud af en de rand was te hoog om er zelf weer uit te klimmen. Verderop was er ook geen mogelijkheid om iets te regelen, anders had ik hem daar wel naar toegeleid. Ik ga nl. niet voor m'n lol op m'n knieen in het natte gras liggen....