Enorm geschrokken!!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
soraya

Enorm geschrokken!!

Ongelezen bericht door soraya »

Zojuist met me moeder en de beide hondjes even op de hei/bos wezen ravotten. Bijna terug bij de auto kwam er een herder aangerend.. zo tegen me moeder op en hij pikte zo Cay's bal.. Nu vind ik dat op zich niet zo erg! Maar hij gaf hem ook niet terug. Toen het vrouwtje eraan kwam en een kwartier bezig was de hond bij haar te krijgen. Wou ze de bal uit de mond van de herder halen en toen gromde hij. Je merkte dat de vrouw bang was voor haar eigen hond :( Toen ze de bal vast pakte in zijn mondbeet hij haar.... en hij beet door.. Ik heb zijn kaken opgedrukt zodat ze de hand eruit kon halen.. :evil: de vrouw bloede en had de tanden in haar hand staan.... ze zei dat doet hij nou altijd als je zijn speeltje afpakt.. of een tak waarmee hij de auto niet in mag.. Ik zei tegen haar dat dat toch niet de bedoeling kon zijn.... ze zei hij doet het bij mijn man niet... Ik zie dat ik dat geen reden vond dat hij het bij haar wel mocht doen en dat ze er wat mee moest doen een hond die zijn eigen vrouwtje bijt. Ze zij niks en lijnde de hond aan en ging weg.

Ik vind het echt zielig...!! en het geeft me een enorm rot gevoel!

Ik bedacht me later maar goed dat ik of mijn moeder onze bal niet uit zijn mond hebben gehaald!!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Ze gaf echter aan dat dat ook de reden was dat ze zelf nooit een bal mee nam.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Pff kan me voorstellen dat je daar van schrikt.
Lijkt me niet fijn als je eigen hond naar je gromt en hapt :shock:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

jeetje dan schrik je je eigen echt kapot :shock:
het is zeker niet normaal dat een hond dan bijt naar zijn bazin.
Ik ben benieuwd waar die hond nog meer om bijt aangezien ze het zelf wel normaal vind aan haar reactie te lezen :?
amfaasse

Ongelezen bericht door amfaasse »

Ik kan me heel goed voorstellen dat je schrok, ik stond zelf ook te shacken toen diedje door een duitse herder werd gegrepen. maar dat vrouwtje vond het heel normaal dat zij diedje greep.
marit

Ongelezen bericht door marit »

jee kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg :(
ik denk dat als zoiets bij mij zou gebeuren met mijn eigen hond dat ik wel even al het vertrouwen kwijt ben hoor!
swieppie

Ongelezen bericht door swieppie »

Moet er niet aandenken dat Floor dat bij zou doen. Weet niet wat ik zou doen. Is echt niet normaal dat een hond haar/zijn eigen baasje bijt.
Berdien
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Berdien »

Als mijn hond mij zou bijten dan zou ik toch een goede GT inschakelen om uit te vinden wat er aan de hand is. Brent wil nog wel eens speels happen maar dan is het spelletje of wat dan ook meteen klaar. Dat wil ik dus echt niet hebben..... Kan me voorstellen Soraya dat je even geschrokken bent hoor. Succes met je lieve hondjes.
Mijn labje is meer dan een hond alleen..... ook mijn beste maatje
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Jeetje, wat erg... Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En wees maar blij dat jullie die bal inderdaad niet hebben teruggepakt.

Deze mevrouw heeft duidelijk niks te vertellen bij haar hond, levensgevaarlijk. Hoop dat ze geen kinderen heeft...
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Daar schrik je inderdaad van, want als jij het had gedaan..... :(
margré
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door margré »

Pfffffff als mijn hond dat had gedaan zou ik direct een goede GT in schakelen
Zou het vertrouwen inderdaad wel ff kwijt zijn
vind het echt niet normaal dat een hond de baas of vrouwtje bijt
Snap heel goed dat je enorm bent geschrokken