Zojuist met me moeder en de beide hondjes even op de hei/bos wezen ravotten. Bijna terug bij de auto kwam er een herder aangerend.. zo tegen me moeder op en hij pikte zo Cay's bal.. Nu vind ik dat op zich niet zo erg! Maar hij gaf hem ook niet terug. Toen het vrouwtje eraan kwam en een kwartier bezig was de hond bij haar te krijgen. Wou ze de bal uit de mond van de herder halen en toen gromde hij. Je merkte dat de vrouw bang was voor haar eigen hond

Toen ze de bal vast pakte in zijn mondbeet hij haar.... en hij beet door.. Ik heb zijn kaken opgedrukt zodat ze de hand eruit kon halen..

de vrouw bloede en had de tanden in haar hand staan.... ze zei dat doet hij nou altijd als je zijn speeltje afpakt.. of een tak waarmee hij de auto niet in mag.. Ik zei tegen haar dat dat toch niet de bedoeling kon zijn.... ze zei hij doet het bij mijn man niet... Ik zie dat ik dat geen reden vond dat hij het bij haar wel mocht doen en dat ze er wat mee moest doen een hond die zijn eigen vrouwtje bijt. Ze zij niks en lijnde de hond aan en ging weg.
Ik vind het echt zielig...!! en het geeft me een enorm rot gevoel!
Ik bedacht me later maar goed dat ik of mijn moeder onze bal niet uit zijn mond hebben gehaald!!