AARRRGGHH!! Weer...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

he bah zeg balen... mensen moeten ook maar verplicht worden poepzakjes bij zich te dragen :D
Keo heeft (denk ik) nog nooit mensenpoep gegeten. Hondenpoep des te meer. Ik vind het de meest verschrikkelijke smerige gewoonte :mad:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
mullermariska
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door mullermariska »

toscak schreef:Ja, dat verschil ruik je echt duidelijk!! En dan weer in die auto, gadverdamme :kots:

Bob eet gelukkig geen hondenpoep, dat scheelt weer. Rauw helpt blijkbaar niet voor mensenpoep, want volgens mij heeft hij een neus ontwikkeld voor mensenpoep. Ik kan het inmiddels lezen, als hij de bosjes inschiet als een Beagle weet ik al hoe laat het is.... Gisteravond blijkbaar niet goed opgelet.

3 weken geleden nog geen 2 meter van de cursusplek vandaan (voor de kenners: naast het bruggetje)!
Gatver Bob!! :evil: Ik denk dat Iz straks niet met je wil zoenen hoor! Als je nog uit je bekkie stinkt :twisted:
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Ah bah :S Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er enorm gefrustreerd van raakt....!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Bah ik vind het echt zo vies!!!!
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Getverdemme.... Welke mens doet nou zoiets... BAH!!!!
Mandy
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Mandy »

Baaaaaaah!!! VIES zeg. Hier staan containers voor poepluiers en hangjongeren willen die nog wel is over de straat smeren ook zo lekker bah
lara-puk

Ongelezen bericht door lara-puk »

hier ook zo ééntje
en de veroorzakers? dat zijn hier de vissers: die camperen bij voorkeur snachts rondom dezelfde plas waar anderen zwemmen en de hond uitlaten: bij hoge nood: bosje opzoeken ennnnne.

Het is zo GOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRR menselijke ontlasting is van een heel andere consistentie dan die van dieren.
Heb je wel eens naar zo een programma op de BBC gekeken waard e een of adnere tuttebel overgewichtige mensen onder handen neemt om ze een nieuwe leefstijk: eet stijl aan te leren... 1 van de onderdelen is hun ontlasting onderzoeken, en als je dan ziet wat er bij hen gemiddled uit komt:ga je zelf spontaan staan braken: en ja dat ligt dus ook vaak langs de plas.... Ik ga er dus niet meer heen
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

:kots: hier nog zo'n exemplaar dat gek is op mensenpoep :kots: en inderdaad je herkent het aan de geur en meestal ligt er een papiertje bij. Janus vindt het echt heerlijk :evil: en likt er zijn bek bij af :kots:
Groetjes van Erna
Anne.

Ongelezen bericht door Anne. »

Ik heb er hier ook een, die eigenlijk alle varianten van poep wel smakelijk vindt. :kots:
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

:kots: Hier ook 2 die graag mensenpoep eten. ( en kattenkeutels, paardenmest, koeienvlaaien enz...)

Het is echt ontzettend goor. Hier zijn het meestal drugsgebruikende Belgen en Fransen die in het bos en veld poepen.
Sofie

Ongelezen bericht door Sofie »

ff mijn zegje over poep eten:

vandaag meegemaakt (maar wilde er geen topic over maken, wil nou ook niet te hard zeuren ;-) ):

Kyra was in een zotte 10 sec aan de leiband aan 't wandelen, ziet ze iets liggen en HAP in de bek. Ze had gelijk door dat het een drol was, ze was er niet goed van!!!! Ze stond als aan de grond genageld heel zielig naar me te kijken met poep in en aan haar bekkie. En maar schuimen, kwijlen en smekken en smakken en vooral heel zielig kijken en wegkruipen. Ik schrok zelf behoorlijk :shock: en gelukkig waren we op 50m van thuis, daar in een drafje naartoe en meteen haar bek overdreven met water gespoeld. Ze bleef nog een poosje fel kwijlen en wat schuimpje maken. Het was etenstijd dus heb haar haar brokken gegeven en dan heeft ze nog wat gedronken. Erna mocht ze nog op een runderoor kauwen om de smerigheid wat weg te krijgen. kHad zelfs naar de DA gebeld, kwas wel wat ongerust, ze eet dat anders NOOIT. (nu vond ze het ook niet lekker hoor dat was duidelijk ;) een vies accidentje ;) ). Ontwormingstablet gehaald just in case.
Het was me het middagje wel.... :shock:

Maar MENSENpoep dat heb ik nog nooit gehoord of gezien of...hier bij ons... Gelukkig !!!!! Dat is nog erger........ ik vind het zo al heel vervelend als mensen de poep van hun hond laten liggen, kan me er echt aan ergeren :evil:
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Bah bah bah!! Wat smeeeerig! Zarah eet ook weleens hondepoep, vind ik ook supergoor, maar mensenpoep heeft ze gelukkig nog nooit gegeten voor zover ik weet.

Vorig jaar waren we ergens zwemmen en de hond van mn ouders (basset) was ook mee.... ff niet opgelet, en ja hoor.... in hondenpoep liggen rollen!! Ging zowat over mn nek! In het water direkt schoongemaakt, maar we stonden zelf dus ook tussen de poep die ondertussen in het water dreef. Jak!
Er waren gelukkig geen andere mensen toen haha. Ben er daarna nooit weer geweest, schijnt dat er regelmatig mensen poepen daar, dat risico wil ik niet lopen.
Plaats reactie