ff mijn zegje over poep eten:
vandaag meegemaakt (maar wilde er geen topic over maken, wil nou ook niet te hard zeuren

):
Kyra was in een zotte 10 sec aan de leiband aan 't wandelen, ziet ze iets liggen en HAP in de bek. Ze had gelijk door dat het een drol was, ze was er niet goed van!!!! Ze stond als aan de grond genageld heel zielig naar me te kijken met poep in en aan haar bekkie. En maar schuimen, kwijlen en smekken en smakken en vooral heel zielig kijken en wegkruipen. Ik schrok zelf behoorlijk

en gelukkig waren we op 50m van thuis, daar in een drafje naartoe en meteen haar bek overdreven met water gespoeld. Ze bleef nog een poosje fel kwijlen en wat schuimpje maken. Het was etenstijd dus heb haar haar brokken gegeven en dan heeft ze nog wat gedronken. Erna mocht ze nog op een runderoor kauwen om de smerigheid wat weg te krijgen. kHad zelfs naar de DA gebeld, kwas wel wat ongerust, ze eet dat anders NOOIT. (nu vond ze het ook niet lekker hoor dat was duidelijk

een vies accidentje

). Ontwormingstablet gehaald just in case.
Het was me het middagje wel....
Maar MENSENpoep dat heb ik nog nooit gehoord of gezien of...hier bij ons... Gelukkig !!!!! Dat is nog erger........ ik vind het zo al heel vervelend als mensen de poep van hun hond laten liggen, kan me er echt aan ergeren