Kan Ac er een paar lenenVon schreef:ik draag verschillende pruikenrimanime schreef:Als je al herkennen......1ste keer had ik Ac niet mij me en die valt natuurlijk wel op. Die krijgt dus een kleurspoelinkjeVon schreef:dan heb je mazzel, meestal is het 1 waarswchuwing en daarna volgt direct een boete
Verdorie
-
rimanime
- Speurneus

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Dan boffen wij hier wel, met meerdere losloop gebieden bereikbaar binnen 15 minuten met de auto. En op loopafstand een park (nou ja park
) waar ze ook even los kunnen rennen, maar dat is maar heel klein.
Ik ga ook wel eens los met ze waar het niet mag, maar tot nu is er slechts 1 keer aan mij gevraagd, heel aardig, of ik de honden aan de lijn wilde doen.
En dat doe ik dan gewoon. Dus nog geen bekeuring gehad. 
Ik ga ook wel eens los met ze waar het niet mag, maar tot nu is er slechts 1 keer aan mij gevraagd, heel aardig, of ik de honden aan de lijn wilde doen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
HappyTail
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
HappyTail
Jouw hond niet nee .. Mijn hond wél, aangezien die op regelmatige basis mee doet aan die jacht partijtjes, en we dus de boswachter en aanverwante lieden persoonlijk kennen .. Oneerlijk hé!Saskia.Bernadette schreef:In de kroondomeinen mogen ze toch ook officieel niet overal los? En zeker niet in het jachtseizoen volgens mij.
Ofschoon .. Ik moet het je wel na geven .. Dat het soms niet echt handig is hoor
De vorige keer stapte ik af van de fiets juffie hond uit haar doggyride .. En in ene staat er een kudde wildezwijnen 1 voor 1 op
Ben toen inderdaad maar even een paadje verder gegaan
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
HappyTail
Er zijn genoeg grote stukken bos hier, om legaal in te verdwalen samen met je hondSaskia.Bernadette schreef:Nou, ik gun het jullie wel hoor, maar voordat nu iedereen richting Apeldoorn gaat en daar pas ontdekt dat de hond er toch aan de lijn moet blijven he............... even waarschuwen dacht ik.
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
HappyTail
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Buddy007
- Grote hondenneus

Ja we zijn weer eens de dupe van andere, ik heb gelukkig nog geen waarschuwing gehad
Ik kijk ook continue achter me, als ik het busje zie van toezicht, lijn ik Buddy snel aan.
Het stelt inderdaad niet veel voor, hoeveel het is vergroot, het is jammer. Ik denk dat ze met de zomermaanden wel strenger worden en dat er nu meer waarschuwingen gegeven worden dan boetes.
Het stelt inderdaad niet veel voor, hoeveel het is vergroot, het is jammer. Ik denk dat ze met de zomermaanden wel strenger worden en dat er nu meer waarschuwingen gegeven worden dan boetes.
Groetjes Lisanne
-
HappyTail
Vanuit Apeldoorn gezien, komend vanaf het Loo, is het vóór de juliana toren. Als je daar zomers in het bos loopt, dan is het net of je op de kermis loopt, allemaal joelende kinders e.d.Saskia.Bernadette schreef:Goed om te weten! Is dit aan 'de overkant' van de Toren?
Komend uit de richting Amersfoort .. Dan is het ná de juliana toren aan de rechter kant
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Dank je wel! Wij kamperen altijd en zijn daar ook best regelmatig ergens in de buurt.HappyTail schreef:Vanuit Apeldoorn gezien, komend vanaf het Loo, is het vóór de juliana toren. Als je daar zomers in het bos loopt, dan is het net of je op de kermis loopt, allemaal joelende kinders e.d.Saskia.Bernadette schreef:Goed om te weten! Is dit aan 'de overkant' van de Toren?
Komend uit de richting Amersfoort .. Dan is het ná de juliana toren aan de rechter kant
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
HappyTail