Verdorie
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
HappyTail
Daarbij die sprengen, daar staat volgens mij ook altijd die frietkraam (op de hoek hoogbuurloseweg). Daar gaan we ook regelmatig het bos in, om pas bij kootwijk weer te stoppen (langs de schietbanen van de Harskamp langs, waar je overigens geen enkele last van hebt!)Saskia.Bernadette schreef:In Uchelen ben ik veel geweest. De Nederlandse Caravan Club heeft er een eigen terrein langs de sprengen.Ik was tot dit jaar lid. Nu niet meer, je mag maar 2 honden meebrengen helaas.
Dus we houden hier wel van lekker door stappen
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
rimanime
- Speurneus

Zal ze blij mee zijnDirk schreef:het wordt tijd dat jij bij je zus op Vlieland gaat wonen

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
rimanime
- Speurneus

En omdat ze nu goed de bomen en struiken goed aan het uitdunnen zijn, is verstoppen er niet meer bijBuddy007 schreef:Ja we zijn weer eens de dupe van andere, ik heb gelukkig nog geen waarschuwing gehadIk kijk ook continue achter me, als ik het busje zie van toezicht, lijn ik Buddy snel aan.
Het stelt inderdaad niet veel voor, hoeveel het is vergroot, het is jammer. Ik denk dat ze met de zomermaanden wel strenger worden en dat er nu meer waarschuwingen gegeven worden dan boetes.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
Jitske-Esther