Ontzettend stout
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Joppe
Hij loopt te slepen met complete bomen, een klein stokje is niet leuk genoeg.
Moet ik wel oppassen, want dan komt hij aangerend met zo'n grote stam, en krijg ik een dreun tegen mijn kuiten
Het apporteren dat is nog niet je van het, hij brengt nl bijna niets terug, maar rent er mee weg. Dat wordt nog hard traninen aan een lange lijn, zodat hij niet weg kan rennen.
Met de bal net zo, ook daarmee gaat meneer aan de haal, of net buiten mijn bereik voor me staan, en je dan aankijken "pak me dan"!
( dan ben ik snel klaar met hem, spelletje over en uit..)
Moet ik wel oppassen, want dan komt hij aangerend met zo'n grote stam, en krijg ik een dreun tegen mijn kuiten
Het apporteren dat is nog niet je van het, hij brengt nl bijna niets terug, maar rent er mee weg. Dat wordt nog hard traninen aan een lange lijn, zodat hij niet weg kan rennen.
Met de bal net zo, ook daarmee gaat meneer aan de haal, of net buiten mijn bereik voor me staan, en je dan aankijken "pak me dan"!
( dan ben ik snel klaar met hem, spelletje over en uit..)
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Joppe is een puber he, gewoon doortrainen, komt heus wel goed uiteindelijk
En niet achter hem (en zijn stok/bal) aangaan he, omdraaien en flux de andere kant op. Dan komt hij vast wel met zijn 'buit'. Helemaal als hij zeker weet dat het spel dan nog doorgaat toch? 
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
Dinie
- Speurneus