Lopen we heerlijk rustig al kleppend in het bos, komen we op een kruising met ineens heel veel honden.....
Dus we roepen de honden en slaan rechtsaf, en ineens.... BAF !
Een vrouw viel lelijk op de grond omdat er 2 honden (geen idee welke) tegen haar aan waren geknald en ze had veel pijn zei ze.
Dus wij die mevrouw helpen en tijdens het praten kwam ze met de melding dat ze de gegevens van de eigenaar van de hond wilde hebben!
Dus wij "welke hond liep er tegen u aan mevrouw?"
Dat wist ze niet meer, maar ze dacht een blonde labrador

Nou dat was dan of Kay of een andere blonde lab... maar die eigenaar was hem al gepeert met haar lab.
Dus wij gekeken naar haar knie (broek was heel maar haar knie had een schaafwond)
Ze wilde mijn telefoonnummer hebben voor als er iets mis zou zijn.
Dus ik zei nog, nou ik heb geen idee of mijn hond het heeft gedaan, maar u mag best mijn telefoonnummer
Haar dalmatier het op Kay voorzien, hij bleef rijden op Kay en die mevrouw zei er niets van

Kay snauwde netjes af, maar de dalmatier was niet onder de indruk en bleef rijden.
Irritatie, dus wij telkens die dalmatier van Kay getrokken en die vrouw geholpen om naar de bosrand te komen.
Eenmaal bij de rand van het bos lijnde wij onze honden aan...
Mevrouw helemaal in paniek, want ze had zo'n pijn (ze liep alweer normaal) en kon de hond echt niet houden met die pijn in haar knie

Dus Dorine nog heel lief die hond vastgehouden (die wel even had bedacht dat die ook wel kon proberen om bij haar te trekken om zich vervolgens weer op Kay te storten) -> dan moet je niet bij Dorine zijn vriend

Helaas kwam Dorine haar vinger vast te zitten in de halsband en begon haar vinger te bloeden.
Wat een ongeleid projectiel was die hond zeg !!
Die mevrouw bleef maar klagen over pijn in haar knie en zat in de rats over hoe ze bij de huisarts kwam.
De hond was niet van haar, en ze kon hem ook niet alleen achterlaten.
Misschien heel slecht, maar ik had niet echt de behoefte om nog verder met die mevrouw mee te lopen gezien die hond zelfs aan de lijn probeerde om op Kay te duiken

Dus reageerde we niet op haar klaagzang en ik zei, mevrouw... als er iets is dan heeft u mijn nummer, wij gaan weer terug het bos in
Ben benieuwd of ze nog belt....
Vind het wel moeilijk, want
A weet ik niet of het Kay is geweest die tegen haar aan was gelopen;
B stel dat die dalmatier Kay toen al besprong en Kay alleen maar probeerde die hond te ontwijken... tsja, wie is er dan aansprakelijk ?
Ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen