Gisteren is Lucky 13 jaar geworden en is gelukkig nog gezond en kan nog prima lang wandelen!
Vandaag is het 2 jaar geleden dat we Buddy hebben moeten laten gaan. De tijd gaat snel! Het lijkt wel als de dag van gisteren.
Vannacht heb ik 2 keer nachtmerries gehad over Budje dat we weer opnieuw moesten beslissen om hem te laten gaan. De droom heeft mij ontzettend verdrietig gemaakt en vanaf de ochtend doe ik al niets anders dan huilen. De dromen maken mij zo ontzettend verdrietig, alsof ik het weer opnieuw moest beleven.
Ik wou dat ik eens iets leuks/moois kon dromen over hem en niet steeds over het inslapen.
Het ging een tijdje zo goed met me, maar telkens als ik weer een droom krijg zit ik weer bij terug af en moet dan alle moed bij elkaar oprapen om weer bovenop te komen.
Is het normaal dat ik nu af en toe nog steeds die nare dromen heb? Mensen in mijn omgeving zeggen dat het komt omdat het een enorme indruk op mij heeft gemaakt. Dat is ook wel zo, maar ik vind dat het inslapen heel erg goed is gegaan en heb er vanaf dat hij ingeslapen is er vrede mee omdat hij zo rustig en vredig is vertrokken. Had echt het gevoel van het is goed zo, hij was er aan toe. Soms denk ik zelfs dat ik Buddy een paar weken eerder had moeten laten gaan.
Ieder keer na de dromen voel ik dat Budje en ik nog steeds een speciale band hebben met elkaar.
Ik laat jullie graag nogmaals het filmpje zien die ik vlak na zijn overlijden heb gemaakt:
http://youtu.be/kB12j0aWD_Y" onclick="window.open(this.href);return false;