Buddy, mijn liefste, allerliefste schat

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Oh ja!! Was nog iets vergeten te vertellen;

Ik krijg per 1 april de sleutel van me appartementje. Budje (de urn) gaat uiteraard met me mee en krijgt een mooie plek in de woonkamer!!

Ook wil ik een groot canvasdoek ophangen met de poot van Buddy in zwart/wit.

Ik heb even gezocht in mijn upload pagina en zie dat die foto er nog in staat, deze wordt het dus:

Afbeelding
Die foto is in 2007 gemaakt.
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

mooi hoor
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Spannend Aileen, een eigen appartement. Het zal leuk zijn, maar ik denk , ook wel even wennen. Een mooie foto heb je uitgezocht voor op canvas. :)
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Nino&Toosje schreef:Spannend Aileen, een eigen appartement. Het zal leuk zijn, maar ik denk , ook wel even wennen. Een mooie foto heb je uitgezocht voor op canvas. :)
Denk zelf ook dat het even wennen is. 31 maart krijg ik de sleutel en dan wordt het klussen en poetsen! :) Vandaag heb ik al een bank gekocht.
Afbeelding
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een prachtige foto! :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

Die foto, zo prachtig, Budje strekt z'n pootje naar je uit, zo liefdevol.
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wauw wat een fantastische foto zeg!!!!!!! Echt heel erg mooi!
Flippie

Ongelezen bericht door Flippie »

Aileen, wat maak jij toch een prachtige foto's! :verliefd1: Die foto's in het badje in de tuin zijn echt ontroerend en wat zal die foto met die poot prachtig staan in je nieuwe woning.

Geneer je niet om hier te blijven posten, Buddy is gewoon heel bijzonder - en jij ook! - en verdient het om (ook) hier herdacht te blijven worden.

Veel succes met het klussen binnenkort en veel plezier alvast met de voorpret voor je aanstaande verhuizing. Het zal zeker spannend zijn, maar wat een mooie gedachte dat Buddy met je mee verhuist.

Sterkte! :groteknuffel:
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Budje, jouw ben ik zeker nog niet vergeten. Iedere dag kom je steeds in mijn gedachten spoken. Al 20 maanden ben je er niet meer, maar in mijn hart leef je verder.
Wat mis ik vooral de spelletjes die we samen speelden. We hadden er altijd zo veel lol in. En de wandelingen, vooral als je in het water kan spelen. Op je laatste dag hebben we nog heel veel gespeeld, dan wel liggend omdat je lichaam op was. In je koppie was je nog steeds die lieve, vrolijke pup :verliefd1:

Digger is nu al meer dan een half jaar in mijn leven, hem kan ik al niet meer missen. Hij heeft me veel geholpen met het verwerken van dit verdriet. Hij maakt me altijd aan het lachen, nou ja meestal dan :twisted:

Je foto hangt mooi in de woonkamer, je urn staat op mijn slaapkamer. Je bent dus niet echt weg.

Deze foto kwam ik ergens tegen:

:verliefd1:
Afbeelding
bijna 5 jaar geleden werd die foto gemaakt.
Afbeelding
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

:groteknuffel:
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

:knuffel:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Wat speciaal, je maakt zo'n prachtige foto's! Veel geluk in je nieuwe woonplaats :)
Your dogs loves you, when No body else does
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Zie dat je inmiddels al een jaar in je eigen appartement woont, hoe bevalt het?
En heb je digger bij je ouders of bij je zelf in je eigen appartement?
Kan me voorstellen dat je budje nog steeds mist.. wat een geweldige hond was dat, tot zover wij dat konden ervaren op je foto´s en filmpjes.. vooral het herdenkings filmpje... kan hem nog zo voor me halen kreeg er tranen van in mn ogen, jullie liefde was zo sterk!!
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Als ik naar de foto's kijk van jou en Buddy valt het mij iedere keer weer op.
Hij was niet alleen jou hond, als jullie samen waren , waren jullie één.
Dat is maar weinig mensen gegeven.
Als er een hondenhemel bestaat ligt Buddy op de eerste Rang. :groteknuffel:
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Gisteren is Lucky 13 jaar geworden en is gelukkig nog gezond en kan nog prima lang wandelen!

Vandaag is het 2 jaar geleden dat we Buddy hebben moeten laten gaan. De tijd gaat snel! Het lijkt wel als de dag van gisteren.
Vannacht heb ik 2 keer nachtmerries gehad over Budje dat we weer opnieuw moesten beslissen om hem te laten gaan. De droom heeft mij ontzettend verdrietig gemaakt en vanaf de ochtend doe ik al niets anders dan huilen. De dromen maken mij zo ontzettend verdrietig, alsof ik het weer opnieuw moest beleven.
Ik wou dat ik eens iets leuks/moois kon dromen over hem en niet steeds over het inslapen.

Het ging een tijdje zo goed met me, maar telkens als ik weer een droom krijg zit ik weer bij terug af en moet dan alle moed bij elkaar oprapen om weer bovenop te komen.

Is het normaal dat ik nu af en toe nog steeds die nare dromen heb? Mensen in mijn omgeving zeggen dat het komt omdat het een enorme indruk op mij heeft gemaakt. Dat is ook wel zo, maar ik vind dat het inslapen heel erg goed is gegaan en heb er vanaf dat hij ingeslapen is er vrede mee omdat hij zo rustig en vredig is vertrokken. Had echt het gevoel van het is goed zo, hij was er aan toe. Soms denk ik zelfs dat ik Buddy een paar weken eerder had moeten laten gaan.

Ieder keer na de dromen voel ik dat Budje en ik nog steeds een speciale band hebben met elkaar.

Ik laat jullie graag nogmaals het filmpje zien die ik vlak na zijn overlijden heb gemaakt: http://youtu.be/kB12j0aWD_Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie