Ik loop in die richting en zie iets liggen, kon niet goed zien wat. Ik ging nog dichterbij en schrok me dood!

Snel naar huis gerend en de politie gebeld. Uitgelegd waar het was. Vrouw dacht volgens mij dat ik gek was, ze vroeg: En het was echt niet in een weiland mevrouw? Neeeee echt niet, en aan de waterkant, hij is uit het water gekomen... Nou goed, ze zouden hem weggaan halen.
Hoe het dier er gekomen is weet ik niet, we hebben hier helemaal geen schapen in de buurt?! Er vliegen dan weer direct de ergste gedachtes door mijn hoofd. Zou niemand hem van de brug hebben gegooid? Of ie hij misschien ergens verder weg wel uitgebroken?
Maargoed, uit school maar gekeken of ie er nog was en ja hoor, hij is er nog.. Ik heb wat foto's gemaakt en toen weer weggegaan..
Wel stom dat ze niet sneller actie ondernemen, als je niet oplet rent je hond er zo heen!! En het gaat natuurlijk ook rotten ed...
Ik ga straks maar weer eens bellen of ze het komen weghalen..
Voor het baasje van Roef:
Het is in het park waar jij elke ochtend staat.. Alleen dan wat verder naar voren richting de hannie schaftweg, aan de water kant... Dan weet je dat in elk geval...