Toch een nieuwe lab?

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Soms gebeuren dingen in je leven, dan is toeval geen toeval meer.
Ontzettend leuk Jo Ann dat jullie Kyra een mandje gaan geven.
Ik denk dat dit echt zo bedoeld is, dit meisje moet gewoon naar jullie, waar jullie van haar en omgekeerd genieten.
Heerlijk dat het zo gelopen is. :klasse:
Simoon

Ongelezen bericht door Simoon »

Volg je hart, volg je gevoel!!
Wij hadden ook binnen 2 maanden weer een andere hond, wij hebben geen moment spijt gehad. Yentl was voor ons absoluut geen vervanging voor Noah. Wij hebben ook gekozen voor een blonde teef, Noah was een zwarte reu, zwart deed me veel te veel denken aan onze eerste kanjer.
Wij hebben een goede keuze gemaakt en ondanks het enorme verdriet/verlies kunnen wij optimaal genieten van onze blonde dame.
Succes met je beslissing, ik blijf je volgen hoor! En ook succes met de bevalling!!
Lotte
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus

Ongelezen bericht door Lotte »

Het heeft echt zo moeten zijn dat Kyra op jullie pad is gekomen. Ik vind het persoonlijk heel goed dat jullie in jullie situatie voor een iets oudere hond hebben gekozen. Heel goed dat je bij je gevoel bent gebleven en geen pup hebt aangeschaft in de hoop dat er later wel een klik zou komen.
Alleen 1 vraag: In je onderschrift staat bij Kyra als geboortedatum 30-8-2005. Maar je spreekt over een hond van 3,5 jaar. Volgens mij klopt dit niet. als ze in 2005 geboren is, wordt ze in augustus 5 jaar. Ze blijft even waardevol hoor.
Veel geluk met haar
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Lotte schreef:Het heeft echt zo moeten zijn dat Kyra op jullie pad is gekomen. Ik vind het persoonlijk heel goed dat jullie in jullie situatie voor een iets oudere hond hebben gekozen. Heel goed dat je bij je gevoel bent gebleven en geen pup hebt aangeschaft in de hoop dat er later wel een klik zou komen.
Alleen 1 vraag: In je onderschrift staat bij Kyra als geboortedatum 30-8-2005. Maar je spreekt over een hond van 3,5 jaar. Volgens mij klopt dit niet. als ze in 2005 geboren is, wordt ze in augustus 5 jaar. Ze blijft even waardevol hoor.
Veel geluk met haar
Ja klopt, een jaartje vergist. ze is 4.5
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Wat een toevalligheden, ik had het verhaal van Zarah gelezen, maar kende je niet.
Ik had het net op de site gezien (ik kijk wel vaker bij fokkers of ze herplaatsers hebben), toen jouw telefoontje :wink: en dan blijkt het ook nog familie te zijn.
Ik wens jullie heel veel geluk met dit gele dametje!
En natuurlijk straks een mooie bevalling!
Laura

Ongelezen bericht door Laura »

Oh wow, dit is echt een mooi verhaal. Zoals meerdere hebben gezegd; dit is geen toeval meer, dit heeft zo moeten zijn!
Ik vind het echt superleuk voor jullie en hoop dat Kyra een blijvertje zal zijn :) !
Nog maar 2 nachtjes slapen :D !!! Spannend!! Veel plezier alvast!
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Ik lees dit allemaal nu pas en als mensen tegen mij zeggen toevallig zeg ik altijd toeval bestaat niet en dat denk ik nu dus weer des te harder. Een pup waar bijna iedereen van smelt gaf je geen goed gevoel wat komt er op jullie pad een half zus van jullie Zaar dat moet gewoon zo zijn het moet een goed gevoel geven en ik gun het jullie zo nog 2 nachtjes en dan mag je haar halen. Je zult Zarah nooit vergeten maar je kunt wel van je nieuwe labje gaan houden daar is niets mis mee.
Groetjes van Erna
sonja1

Ongelezen bericht door sonja1 »

wat leuk dat je het halfzusje kan adopteren, en wat een toeval seg! dit geeft toch het gevoel dat zarah er nog beetje is

sonja
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat bijzonder dat Kyra op jullie pad is gekomen. Hopelijk kunnen julie na de twee weken Kyra voorgoed een nieuw mandje geven :)
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Nog 1 dag!
Ik heb er zin in hoor :-) Er hoort hier gewoon een hond.

De bench staat al klaar met een lekker kleed erin, ik heb al een nieuwe halsband gekocht en wat speelgoed.
Laat deze dag maar snel voorbijgaan, morgenochtend vroeg op pad :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Lekker dat het morgen al zo ver is ! Heel veel geluk met deze kanjer ..
Nienke
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke »

Heel veel geluk samen!! Zullen we de klok even voor je vooruit draaien 8)
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Toeval bestaat niet. Het heeft gewoon zo moeten zijn.
Veel geluk met jullie Kyra.
Je zal zeker niet kunnen wachten tot het morgen is.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Heel veel plezier en succes morgen :)
Katootje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Katootje »

Ooh wat bijzonder, een halfzusje van Zarah ..
Heel veel geluk samen..het is jullie zó gegund!!
(Probeer nog een beetje te slapen vannacht... :) )

Ps. Bianca; geniet nog even van je meisje..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes
Afbeelding
:bruinpootje:Kato! (Labrador; 4-11-2005)
:zwartpootje:Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
:blondpootje:Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Plaats reactie