Soms gebeuren dingen in je leven, dan is toeval geen toeval meer.
Ontzettend leuk Jo Ann dat jullie Kyra een mandje gaan geven.
Ik denk dat dit echt zo bedoeld is, dit meisje moet gewoon naar jullie, waar jullie van haar en omgekeerd genieten.
Heerlijk dat het zo gelopen is.
Volg je hart, volg je gevoel!!
Wij hadden ook binnen 2 maanden weer een andere hond, wij hebben geen moment spijt gehad. Yentl was voor ons absoluut geen vervanging voor Noah. Wij hebben ook gekozen voor een blonde teef, Noah was een zwarte reu, zwart deed me veel te veel denken aan onze eerste kanjer.
Wij hebben een goede keuze gemaakt en ondanks het enorme verdriet/verlies kunnen wij optimaal genieten van onze blonde dame.
Succes met je beslissing, ik blijf je volgen hoor! En ook succes met de bevalling!!
Het heeft echt zo moeten zijn dat Kyra op jullie pad is gekomen. Ik vind het persoonlijk heel goed dat jullie in jullie situatie voor een iets oudere hond hebben gekozen. Heel goed dat je bij je gevoel bent gebleven en geen pup hebt aangeschaft in de hoop dat er later wel een klik zou komen.
Alleen 1 vraag: In je onderschrift staat bij Kyra als geboortedatum 30-8-2005. Maar je spreekt over een hond van 3,5 jaar. Volgens mij klopt dit niet. als ze in 2005 geboren is, wordt ze in augustus 5 jaar. Ze blijft even waardevol hoor.
Veel geluk met haar
Lotte schreef:Het heeft echt zo moeten zijn dat Kyra op jullie pad is gekomen. Ik vind het persoonlijk heel goed dat jullie in jullie situatie voor een iets oudere hond hebben gekozen. Heel goed dat je bij je gevoel bent gebleven en geen pup hebt aangeschaft in de hoop dat er later wel een klik zou komen.
Alleen 1 vraag: In je onderschrift staat bij Kyra als geboortedatum 30-8-2005. Maar je spreekt over een hond van 3,5 jaar. Volgens mij klopt dit niet. als ze in 2005 geboren is, wordt ze in augustus 5 jaar. Ze blijft even waardevol hoor.
Veel geluk met haar
Wat een toevalligheden, ik had het verhaal van Zarah gelezen, maar kende je niet.
Ik had het net op de site gezien (ik kijk wel vaker bij fokkers of ze herplaatsers hebben), toen jouw telefoontje en dan blijkt het ook nog familie te zijn.
Ik wens jullie heel veel geluk met dit gele dametje!
En natuurlijk straks een mooie bevalling!
Oh wow, dit is echt een mooi verhaal. Zoals meerdere hebben gezegd; dit is geen toeval meer, dit heeft zo moeten zijn!
Ik vind het echt superleuk voor jullie en hoop dat Kyra een blijvertje zal zijn !
Nog maar 2 nachtjes slapen !!! Spannend!! Veel plezier alvast!
Ik lees dit allemaal nu pas en als mensen tegen mij zeggen toevallig zeg ik altijd toeval bestaat niet en dat denk ik nu dus weer des te harder. Een pup waar bijna iedereen van smelt gaf je geen goed gevoel wat komt er op jullie pad een half zus van jullie Zaar dat moet gewoon zo zijn het moet een goed gevoel geven en ik gun het jullie zo nog 2 nachtjes en dan mag je haar halen. Je zult Zarah nooit vergeten maar je kunt wel van je nieuwe labje gaan houden daar is niets mis mee.
Nog 1 dag!
Ik heb er zin in hoor Er hoort hier gewoon een hond.
De bench staat al klaar met een lekker kleed erin, ik heb al een nieuwe halsband gekocht en wat speelgoed.
Laat deze dag maar snel voorbijgaan, morgenochtend vroeg op pad
Ooh wat bijzonder, een halfzusje van Zarah ..
Heel veel geluk samen..het is jullie zó gegund!!
(Probeer nog een beetje te slapen vannacht... )
Ps. Bianca; geniet nog even van je meisje..
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)